ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Η ευθεία επίθεση του Ιράν απενοχοποίησε το Ισραήλ για τις επιχειρήσεις του στη Γάζα, έδειξε τη σχετική στρατιωτική αδυναμία του και το εκθέτει σε πρόσθετες οικονομικές κυρώσεις από τη διεθνή κοινότητα

Η Αegean επεκτείνει τα δρομολόγιά της

Τον περασμένο Φεβρουάριο η πολυπληθής ελληνική επιχειρηματική αποστολή που αναζήτησε μπίζνες στην Ινδία, στο πλαίσιο της επίσημης επίσκεψης του πρωθυπουργού, ταξίδεψε με αεροσκάφος της Aegean. Tότε ορισμένοι «υποψιασμένοι» διέβλεψαν πως η αεροπορική εταιρεία υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να επεκτείνει τα δρομολόγιά της προς... ανατολάς. Οι προϋποθέσεις αυτές πληρώθηκαν καθώς η Aegean απέκτησε τέσσερα αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των A321neo, με αυτονομία για πτήσεις διάρκειας έως και 7,5 ωρών. Αυτό σημαίνει πως θα μπορεί να πετά σε νέους προορισμούς στην περιοχή του Κόλπου, όπως το Μπαχρέιν, η Ντόχα ή το Ομάν, προς Ινδία και σε προορισμούς όπως το Δελχί και η Βομβάη, αλλά και στο ιδιαίτερα αναπτυσσόμενο και με μεγάλο οικονομικό και επιχειρηματικό ενδιαφέρον Αλμάτι στο Καζακστάν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Εγκαινιάζεται στην Λέσβο δρόμος που κατασκευάζονταν 13 χρόνια! – Το «δράμα» των δημοσίων έργων στην Ελλάδα

Αύριο Παρασκευή πρόκειται να μεταβεί ο Πρωθυπουργός στη Λέσβο για να κόψει την κορδέλα στον οδικό άξονα Καλλονή–Σίγρι μήκους 21 χιλιομέτρων, έπειτα από... 13 χρόνια! Οι μελέτες για τον δρόμο ξεκίνησαν το 2011 και η σύμβαση υπογράφτηκε το 2012 με προθεσμία περαίωσης 36 μήνες, ήτοι Σεπτέμβριο του 2015. Μεσολάβησε μάλιστα μια συμπληρωματική σύμβαση ύψους 12,5 εκατ. για την οποία υπήρξε σφοδρή πολιτική αντιπαράθεση στη Βουλή με την τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και τα κόμματα της αντιπολίτευσης, ενώ μέχρι πρόσφατα δεν είχαν καταβληθεί στους δικαιούχους οι αποζημιώσεις για τις απαλλοτριώσεις σε περίπου 600 ιδιοκτησίες. Για την ιστορία, άλλος εργολάβος πήρε τη δουλειά (Τοξότης-Χρήστος Καλογρίτσας-Αναστηλωτική) και άλλος την τελείωσε (ΑΚΤΩΡ νυν Ιντρακάτ). Έτσι, ένας δρόμος με αρχικό προϋπολογισμό 38 εκατ. ανέβηκε στα… ρετιρέ των δαπανών και παραδίδεται στην κυκλοφορία ως σύγχρονο γεφύρι ύστερα από 13 ολόκληρα χρόνια. Αύριο μαζί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη στο νησί μεταβαίνει και το δίδυμο Σταϊκούρας-Ταχιάος μιας και στην περιοχή υπάρχουν δύο ακόμη μεγάλα έργα που έχει αναλάβει το υπουργείο Υποδομών. Το ένα είναι ο νέος επιβατικός λιμένας στο Σίγρι ύψους 15 εκατ. που επίσης έχει περάσει από σαράντα κύματα και είχαν διακοπεί οι εργασίες μέσα στην πανδημία και το άλλο το φράγμα Τσικνιά, το οποίο λόγω ανακατανομής των πόρων κόπηκε προ μηνών από το Ταμείο Ανάκαμψης. Το έργο με προϋπολογισμό δημοπράτησης 98 εκατ. ευρώ, προγραμματίζεται να ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και να χρηματοδοτηθεί εξολοκλήρου από εκεί, με την πολιτική ηγεσία να δηλώνει ότι και τα δύο έργα μπαίνουν σε τροχιά υλοποίησης. Αλλά η πραγματικότητα είναι η εξής: Τα δημόσια έργα στην Ελλάδα είναι πονεμένοι ιστορία καθώς δεν γίνονται στην ώρα τους και όταν ολοκληρώνονται έχουν ξοδευτεί πενταπλάσια χρήματα από αυτά που έπρεπε να ξοδευτούν.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Goldman Sachs: «Αν η Ελλάδα δεν αλλάξει το δικονομικό της σύστημα ώστε να αποδίδεται δικαιοσύνη σε 12-18 μήνες σε μια υπόθεση δύσκολα θα δει άμεσες ξένες επενδύσεις»

Xθες πριν φύγει για Βρυξέλλες ο K.Μητσοτάκης πέρασε για λίγη ώρα από το ετήσιο summit της CVC που έγινε στο Four Seasons-Αστέρας Βουλιαγμένης. Μεταξύ των καλεσμένων της CVC ήταν ο COO της Goldman Sachs, John Waldron, ο οποίος από το 2025 θα είναι και το μεγάλο αφεντικό του πανίσχυρου χρηματοοικονομικού οίκου. Και έχει σημασία, ίσως, τι πιστεύει ο συγκεκριμένος για την Ελλάδα. Η πηγή μου, μου είπε ότι δήλωσε εντυπωσιασμένος από την πρόοδο της χώρας, «πηγαίνει όντως πολύ καλά» είπε, αλλά σημείωσε και ένα πρόβλημα, πολύ σοβαρό κατά τη γνώμη του. Φέρεται να είπε ο Waldron ότι «αν η Ελλάδα δεν αλλάξει το δικονομικό της σύστημα ώστε να αποδίδεται Δικαιοσύνη σε 12-18 μήνες το πολύ σε μια υπόθεση, δύσκολα θα δει άμεσες ξένες επενδύσεις να έρχονται μαζικά. Γιατί ο ξένος επενδυτής δεν μπορεί να περιμένει 5 ή 10 χρόνια για να τελεσιδικήσει μια προσφυγή ή κάποια δικαστική απόφαση που επηρεάζει την επένδυσή του».  
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Η Μέση Ανατολή επηρεάζει αρνητικά την Aegean και τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού

Σε όλα τα ευρωπαϊκά χρηματιστήρια οι μετοχές των αεροπορικών εταιρειών υποφέρουν. Η έκρυθμη κατάσταση στη Μ. Ανατολή τους στερεί ένα μεγάλο μέρος της ανοιξιάτικης δραστηριότητάς τους σ’ εκείνες τις περιοχές του πλανήτη, αλλά ο μεγαλύτερος φόβος τους είναι μια ενδεχόμενη έκδοση «Ταξιδιωτικής Οδηγίας» από τις ΗΠΑ που αποτρέπει Αμερικανούς τουρίστες να έρθουν προς τη δική μας πλευρά του πλανήτη και κυριολεκτικά θα αποτελέσει χαριστική βολή. Μέσα σ’ αυτό το κλίμα, η Aegean γλίστρησε για δεύτερη συνεχόμενη συνεδρίαση, με απώλειες -3,8%, με την κεφαλαιοποίησή της να στέκεται πλέον οριακά πάνω από το 1 δισ. ευρώ. Θα έχει πολλά να πει η διοίκηση στους μετόχους, στις 30 Απριλίου, στη Γενική Συνέλευση που θα εγκρίνει και το μέρισμα.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

Πολλοί είναι οι ενδιαφερόμενοι για την πώληση της Nova: Αγοροπωλησίες στην Ελλάδα γίνονται πολλές αλλά καμία επένδυση

Για την Nova, όπως ανέφερε στο Φόρουμ των Δελφών ο Ν. Σταθόπουλος της BC Partners, υπάρχει κινητικότητα και ήδη έχει αποσταλεί από τους συμβούλους (Morgan Stanley και JPΜ) ο σχετικός φάκελος σε πιθανούς ενδιαφερόμενους. Όπως ελέχθη, το ιδανικό για τον πωλητή θα ήταν να πουληθεί η Nova σε ένα κομμάτι και σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για deal που μπορεί να «σηκώσει» πιο εύκολα κάποιος πολύ μεγάλος παίκτης λ.χ. αραβικά κεφάλαια ή κάποιο Tier1 fund. Αυτό, μένει να φανεί. Με τα δεδομένα που υπάρχουν σήμερα, φαίνεται να υπάρχει πιο ζεστό ενδιαφέρον για τις τηλεπικοινωνιακές δραστηριότητες της NOVA, κινητή, σταθερή και δίκτυα. Εδώ υπάρχουν ενδιαφερόμενοι, που έχουν ήδη παρουσία στη χώρα, με τις συζητήσεις να βρίσκονται σε εξέλιξη χωρίς ακόμη κάτι χειροπιαστό, διότι εξετάζονται και άλλες επιλογές. Στην περίπτωση αυτή, μένει το κομμάτι της συνδρομητικής τηλεόρασης για το οποίο ακούγεται να υπάρχουν και εδώ τουλάχιστον δύο ενδιαφερόμενοι. Πάντως το πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας συνεχίζεται. Είναι ένας χώρος στον οποίο διεξάγονται αγοραπωλησίες αλλά δεν γίνονται επενδύσεις. Με λίγα λόγια όσοι αγοράζουν το κάνουν για να εισπράττουν τα κέρδη και τίποτε παραπάνω.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ >

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ