ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης ακολουθεί τον «κανόνα των δεινοσαύρων» σε ότι αφορά τον Ν.Τραμπ: Ότι δεν προσαρμόζεται, πεθαίνει...
prodeals

NH-90: Έπεσαν οι υπογραφές για τα ελικόπτερα ειδικών επιχειρήσεων – Αποκαθίσταται η διαθεσιμότητα

NH-90: Έπεσαν οι υπογραφές για τα ελικόπτερα ειδικών επιχειρήσεων  –  Αποκαθίσταται η διαθεσιμότητα

Τελικά όπως φαίνεται προσωρινή ήταν η αυλαία, που έριξαν τα ελικόπτερα NH-90, μετά την συμπλήρωση των ωρών απ’ όλα τα διαθέσιμα ΝΗ-90 (2 από τα 14) και την αναγκαστική καθήλωσή τους για την υποχρεωτική συντήρηση καθώς με την υπογραφή του υπουργού Εθνικής Άμυνας, κ.Πάνου Καμμένου, στην τροποποίηση του υποπρογράμματος, μετά την εισήγηση του ΓΕΣ, “ξεπαγώνει” η σύμβαση που αφορά στην υποστήριξη και ολοκλήρωση του προγράμματος για τα ελικόπτερα εδικών επιχειρήσεων της Αεροπορίας Στρατού.

Με την τροποποίηση καθορίζονται εκ νέου επιτροπές παρακολούθησης του έργου ενώ επισπεύδονται και οι διαδικασίες υλοποίησης, τις οποίες θα επιβλέπει και θα συντονίζει η Γενική Διεύθυνση Αμυντικών Εξοπλισμών και Επενδύσεων.

Στο διάστημα που μεσολάβησε η εταιρία άλλαξε τη σύνθεση των αντιπροσώπων της, αντικαθιστώντας συνολικά έξι άτομα. Από το ΓΕΣ ήδη ζήτησαν την ενίσχυση με ανταλλακτικά για τα 14 ελικόπτερα προκειμένου να να ειναι διαθέσιμα το συντομότερο δυνατό.

Η εταιρεία φέρεται να ζήτησε εξάμηνη προθεσμία για την αποστολή, ωστόσο από τον Αρχηγό ΓΕΣ απαιτήθηκε η ολοκλήρωση της σχετικής παραγγελίας εντός τριών μηνών. Στόχος είναι να προχωρήσουν οι εργασίες και τα ελικόπτερα να είναι σύντομα διαθέσιμα.

Και το κριτήριο της διαθεσιμότητας, όπως τόνιζε καλά ενημερωμένη πηγή, δεν είναι αριθμητικό: “τα διαθέσιμα ελικόπτερα τα μετράμε με τις εναπομείνασες ώρες έως τις απαιτούμενες για να περάσουν την απαραίτητη συντήρηση.» και πρόσθετε χαρακτηριστικά: “Δεν μπορώ να λέω ότι έχω διαθέσιμο ελικόπτερο διαθέσιμο αλλά να έχει υπόλοιπο πέντε ωρών.”

Οι τεχνικοί του 2ου ΤΕΑΣ από το οποίο επιχειρούν τα ΝΗ-90 ήδη δίνουν τον δικό τους αγώνα δρόμου για να καταφέρουν να βγάλουν «διαθέσιμο» κάποιο εκ των ελικοπτέρων και ν’ αντικαταστήσει το τελευταίο που βρίσκεται στη Σύρο. Άλλωστε χρειάζεται σε σύντομο χρονικό διάστημα συμπληρώνει τις πτητικές ώρες που θα καταστήσουν αναγκαστική την επιστροφή του στο υπόστεγο για τις απαραίτητες εργασίες συντήρησης συντήρησή του.

Στην Αεροπορία Στρατού άλλωστε περίσσευε ο προβληματισμός αφού η υποστήριξη που χρειάζεται σε επίπεδο ανταλλακτικών για τα ΝΗ-90, δεν είχε την επιθυμητή εξέλιξη. Την ίδια ώρα οι τεχνικοί έδιναν την μάχη τους για τη διαθεσιμότητα ελικοπτέρων προσέκρουσε στον γνωστό σκόπελο των υπογραφών.

Τα ΝΗ-90 βρίσκονταν στα όριά τους με τις καθημερινές αεροδιακομιδές από τη Σύρο οι οποίες πολλές φορές δεν επέστρεφαν από ένα μικρό νησί στο μεγαλύτερο που διαθέτει νοσοκομείο και τις ανάλογες υποδομές, αλλά το ελικόπτερο έφτανε στην Αθήνα με τον ή τους ασθενείς και στη συνέχεια επέστρεφε στην απομακρυσμένη βάση του, αυτή της πρωτεύουσας των Κυκλάδων.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.