ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Βρέθηκαν λαθραία καύσιμα στα διπύθμενα του «Lassea»

Βρέθηκαν λαθραία καύσιμα στα διπύθμενα του «Lassea»

Στα όρια να ξεφύγει η κατάσταση βρίσκεται η επιχείρηση της απάντλησης του πετρελαίου από τις δεξαμενές του «Αγία Ζώνη ΙΙ».

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία ενώ είχε διαβεβαιώσει τις αρχές ότι θα έφερνε άλλο πλοίο στη θέση του δεξαμενόπλοιου “Lassea” του οποίου έληξαν τα πιστοποιητικά και στη συνέχεια κατασχέθηκε για λαθρεμπόριο, καθυστερεί. Ενημέρωσε τις αρχές ότι το πρωί της Πέμπτης αναμένεται να φτάσει στην περιοχή που ναυάγησε το «Αγία Ζώνη» το πλοίο «Νέδα» από την Καβάλα προκειμένου να ξαναρχίσει η απάντληση των καυσίμων.

Το Λιμενικό έστειλε όλη την αλληλογραφία για το συγκεκριμένο θέμα, της καθυστέρησης αντικατάστασης του πλοίου στον Εισαγγελέα.

Υπάρχει σύμφωνα με ειδικούς σοβαρός κίνδυνος για νέα διαρροή αφού αν και στεγανοποιημένο κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πως θα συμπεριφερθεί τις επόμενες ώρες ή μέρες αλλά και αν δημιουργηθεί ρήγμα αφού το σκαρί είναι παλιό.

Για αυτό τον λόγο οι αρχές ενημέρωσαν τον Εισαγγελέα προκειμένου να καλυφθούν σε ενδεχόμενη νέα ρύπανση.

Γιατί το Λιμενικό επέτρεψε να γίνει απάντληση από πλοίο που δεν ήταν αξιόπλοο;

Βέβαια το ερώτημα παραμένει γιατί το Λιμενικό δεν έλεγξε τα χαρτιά του «Lassea» πριν ξεκινήσει την απάντληση ώστε να διαπιστώσει ότι έληγαν τα χαρτιά αξιοπλοϊας του σε τέσσερις ημέρες και να προλάβει όλη αυτή την κωλυσιεργία της επιχείρησης.

Από το ναυαγισμένο πλοίο έχουν αντληθεί 1.550 τόνοι μαζούτ έως και χθες.

Όσο αφορά το «Lassea», που ανήκει στην εταιρεία Mare Hellas, κατασχέθηκε αφού μετά από έρευνα αποδείχθηκε ότι είχε περίπου 100 τόνους πετρελαίου το οποίο δεν μπορούσε να δικαιολογήσει. Τα καύσιμα εντοπίστηκαν στα διπύθμενα του πλοίου.

Η εταιρεία δήλωσε στο υπουργείο Ναυτιλίας ότι υπήρχε διαρροή από τις δεξαμενές του πλοίου προς τους χώρους όπου βρίσκονται τα σεντινόνερα όπου και βρέθηκε η ποσότητα των λαθραίων καυσίμων. Η έρευνα έγινε όταν το πλοίο αποσύρθηκε από τη διαδικασία απάντλησης του και κατέπλευσε στις εγκαταστάσεις των ΕΛ.ΠΕ. για να αδειάσει το περιεχόμενό του, αυτό δηλαδή που είχε αντλήσει από τις δεξαμενές του βυθισμένου δεξαμενόπλοιου.

Το «Lassea» παραμένει στις εγκαταστάσεις των ΕΛΠΕ χωρίς να έχει αδειάσει το περιεχόμενό του

Ο πλοίαρχος και ο α’ μηχανικός του «Lassea συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν το μεσημέρι στα δικαστήρια του Πειραιά κατά την αυτόφωρη διαδικασία.

Ο πλοίαρχος και ο α’ μηχανικός του «Lassea συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν το μεσημέρι στα δικαστήρια του Πειραιά κατά την αυτόφωρη διαδικασία.

Σύμφωνα με πληροφορίες το «Lassea» ανήκει σε συμφέροντα πλοιοκτήτη του οποίου το 2012 είχε βυθιστεί ανεφοδιαστικό δεξαμενόπλοιο στον κόλπο της Ελευσίνας το 2012 όπου έχασε τη ζωή του ο καπετάνιος του.

Επρόκειτο για το δεξαμενόπλοιο – ανεφοδιαστικό «Αλφα Ι» υπό ελληνική σημαία και πλήρωμα 11 Έλληνες το οποίο βυθίστηκε στις 5 Μαρτίου του 2012. Σύμφωνα με τους αξιωματικούς του Λιμενικού το πλοίο προσέκρουσε σε παλαιότερο ναυάγιο με αποτέλεσμα τη βύθισή του μέχρι το ύψος της πλώρης.

Το δεξαμενόπλοιο είχε αποπλεύσει από το αγκυροβόλιο των Ελληνικών Πετρελαίων Ασπροπύργου έμφορτο με 1.800 τόνους μαζούτ και 200 τόνους πετρέλαιο κίνησης και επρόκειτο να εφοδιάσει το πλοίο «Φαβόλα», σημαίας Ιταλίας, στο αγκυροβόλιο της Ελευσίνας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο 48χρονος πλοίαρχος παρέμεινε πάνω στο πλοίο μέχρι την τελευταία στιγμή καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια να το σώσει , με αποτέλεσμα να πνιγεί. Βρέθηκε νεκρός στην καμπίνα του από δύτες της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών του Λιμενικού.

Όσο αφορά τα αίτια του ναυαγίου του «Αγία Ζώνη ΙΙ» σενάρια θέλουν να ανοίχτηκαν οι βάνες εισρόφησης για να μπει θαλασσινό νερό από τις ειδικές σωληνώσεις και να ισοσταθμίσει το κενό που υπήρχε στο φορτίο πετρελαίου, το οποίο έπρεπε, σύμφωνα με τα χαρτιά να υπάρχει στο πλοίο. Στη συνέχεια, εικάζεται ότι μία κόλλησε το σύστημα και δεν μπορούσαν να κλείσουν οι βάνες και να αποτρέψουν την ανεξέλεγκτη ροή του ύδατος στο εσωτερικό του πλοίου με αποτέλεσμα να βυθιστεί.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.