ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Σε χρόνο ρεκόρ επιστρέφει στο Αιγαίο η φρεγάτα «Κανάρης»

Σε χρόνο ρεκόρ επιστρέφει στο Αιγαίο η φρεγάτα «Κανάρης»

Επιστρέφει σε λίγο στο Αιγαίο η Φρεγάτα “Κανάρης”.

Η επαναφορά του πολεμικού πλοίου στη δύναμη του ελληνικού στόλου θα γίνει το αργότερο έως τις αρχές Ιουνίου.

Μια επισκευή που γίνεται εξ’ολοκλήρου με ίδιες δυνάμεις και χωρίς να χρησιμοποιηθεί ούτε ένα ευρώ από τα περιορισμένα κονδύλια του προϋπολογισμού του Πολεμικού Ναυτικού.

Ειδικά η “επούλωση” των “τραυμάτων” που άφησε στο ηλεκτρονικό τμήμα του σονάρ, η προσάραξη στη νησίδα Αταλάντη, φαίνεται πως εκτός από την επίτευξη ενός μικρού θαύματος από το εξειδικευμένο προσωπικό του ΠΝ, θα ανοίξει και δρόμους για την επισκευή και άλλων συστημάτων. Εξίσου εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα από την πορεία των εργασίων και στο δομικό κομμάτι που πραγματοποιούνται από τους τεχνίτες των πολύπαθων ναυπηγείων.

Όπως είχε γράψει το OnAlert η ζημιά που είχε προκληθεί στο θόλο αλλά και στα στοιχεία του σόναρ του πολεμικού πλοίου ήταν σημαντική αλλά όχι και ολική. Στο ηλεκτρονικό κομμάτι, υπέστησαν βλάβη μόνο οι μπροστινοί σένσορες. Το σημαντικό είναι ότι την επισκευή, τόσο στο δομικό όσο και στο ηλεκτρονικό κόμματι, έχουν αναλάβει εξ’ ολοκλήρου τα εξειδικευμένα στελέχη και οι τεχνικοί του Πολεμικού Ναυτικού, από κοινού με το πολύπειρο προσωπικό των ναυπηγείων.

Για το έργο της επισκευής έχουν χωριστεί σε τρεις ομάδες και έχει επιλεγεί η τεχνική του reverse engineering. Δηλαδή τμήμα, τμήμα γίνεται η αφαίρεση τόσο από το δομικό κομμάτι όσο και από τα στοιχεία του ηλεκτρονικού τμήματος του σοναρ. Ακολουθεί η επισκευή του ή ή αντικατάστασή του από τα spare και το υφιστάμενο στοκ ανταλλακτικό που υπάρχει στις αποθήκες και στη συνέχεια επανατοποθετείται στη θέση του.

Η μια ομάδα είναι εκείνη των ναυπηγείων. Δουλειά της είναι η επισκευή του δομικού συστήματος που είναι πακτωμένο πάνω στο πλοίο και η επιδιόρθωση των στρεβλώσεων που δημιουργήθηκαν από την προσάραξη. Η δεύτερη ομάδα απαρτίζεται από τους έμπειρους τεχνικούς του Ναυστάθμου που αφαίρεσαν τον θόλο από την Φρεγάτα “Μπουμπουλίνα” τμήματα του οποίου ενσωματώνονται στον υπό επισκευή θόλο του “Κανάρη”. Και η τρίτη ομάδα έχει αναλάβει την επισκευή στο ηλεκτρονικό κομμάτι. Εξειδικευμένοι ηλεκτρονικοί μαζί με το άρτια εκπαιδευμένο προσωπικό των πλοίων που “δουλεύουν” και επιδιορθώνουν ένα προς ένα τα στοιχεία του σόναρ.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ταυτόχρονα με το στοίχημα της επισκευής του “Κανάρη” κερδίζονται και εκείνα για τις φρεγάτες “Αιγαίον” και “Κουντουριώτης” στις οποίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς οι αλλαγές των ελικοδρομίων.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.