ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Χριστοπωλητή, όταν σε πλήρωνε το pronews.gr, ήταν καλά;

Κ. Μητσοτάκης για Τουρισμό: «Ό,τι πετύχουμε φέτος θα είναι κέρδος» (upd)

Κ. Μητσοτάκης για Τουρισμό: «Ό,τι πετύχουμε φέτος θα είναι κέρδος» (upd)

(upd 21:24)Χαιρετισμό στην παρουσίαση της καμπάνιας για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού, που διοργανώνεται στον κινηματογράφο Aίγλη του Zαππείου, απευθύνει ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Στην εκδήλωση προβλήθηκε για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.

Στο μήνυμα που απηύθυνε στις 20 Μαΐου για την επανεκκίνηση της οικονομίας και του τουρισμού, ο πρωθυπουργός είχε πει χαρακτηριστικά ότι «όπλο μας είναι τα διαβατήριο ασφάλειας, αξιοπιστίας και υγείας που έχει κερδίσει η χώρα μας. Η μεγάλη της φήμη. Η υγειονομική ασπίδα, σε κάθε τόπο φιλοξενίας. Και βέβαια, το μεράκι του Έλληνα που πάντα τον εμπνέει ο Ξένιος Δίας. Ας αντικρίσουμε, όμως, με θάρρος την πραγματικότητα: Τον Απρίλιο και τον Μάιο ο τουρισμός βρέθηκε στο ναδίρ. Ό,τι πετύχουμε, λοιπόν, φέτος θα είναι κέρδος»

Επιπλέον ο κ. Μητσοτάκης είχε κάνει σαφές ότι «προτεραιότητα είναι να προστατεύσουμε τις θέσεις εργασίας. Και να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες του κλάδου να ετοιμάσουν την μεγάλη τους αντεπίθεση το 2021. Γιατί η υπεράσπιση της απασχόλησης αποτελεί προϋπόθεση για την επιστροφή στην ανάπτυξη. Και η μαζική απώλεια θέσεων εργασίας δεν σημαίνει παρά διόγκωση των ανισοτήτων».

Τρεις στόχοι

Με τρεις πολιτικές στοχεύσεις επιχειρεί η κυβέρνηση να θωρακίσει τον τομέα του Τουρισμού, ενόψει της επικείμενης επανεκκίνησης της τουριστικής περιόδου.

Πρώτον να παραμείνουν υγιείς οι εργαζόμενοι, δεύτερον να υπάρχει δυνατότητα να αντιμετωπιστεί άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν κρούσμα κορωνοϊού μεταξύ των επισκεπτών στους τουριστικούς προορισμούς και δη στα νησιά και τρίτον να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας στον τομέα του Τουρισμού.

Κατ’ επέκταση το πρωθυπουργικό επιτελείο έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου, ώστε να δοθεί ώθηση με ασφάλεια στην ιδιότυπη φετινή τουριστική σεζόν.

Στο πλαίσιο αυτό προετοιμάστηκε με προσοχή η σημερινή εκδήλωση με τίτλο «Restart Tourism», κατά την οποία ο υπεύθυνος του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, θα παρουσιάσει την εθνική καμπάνια, ώστε η Ελλάδα να διεκδικήσει ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από μία εμφανώς μικρότερη τουριστική πίτα διεθνώς.

Αρχικό κείμενο

Η Ελλάδα δεν «πουλά» εφέτος στους τουρίστες μόνο ήλιο και θάλασσα, αλλά και υγειονομική ασφάλεια: Αυτό θα είναι το βασικό στοιχείο της καμπάνιας Restart Tourism για τον ελληνικό τουρισμό το 2020.

Η καμπάνια παρουσιάζεται απόψε σε ειδική εκδήλωση από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος έχει πάρει πάνω του και το ζήτημα της επανεκκίνησης της τουριστικής βαριάς βιομηχανίας.

Η καμπάνια με στόχευση στο εξωτερικό θα ξεκινήσει από την ερχόμενη εβδομάδα και ακολουθώντας τις ανάγκες και επιταγές της εποχής θα εστιάσει κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Στόχος είναι καταρχήν να πεισθούν οι ξένοι τουρίστες ότι η Ελλάδα ως προορισμός αυτό το καλοκαίρι προσφέρει μία ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών με υγειονομική ασφάλεια, ότι θα τηρούνται όλα τα μέτρα προφύλαξης από τον κορονοϊό, αλλά χωρίς να χάνει τη μαγεία του το ελληνικό καλοκαίρι.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.