ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Αρχίζουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ»

Αρχίζουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ»

Επιστολή προς το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, ότι αρχίζει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου «Αγία Ζώνη ΙΙ» νοτιοδυτικά της Αταλάντης στον Σαρωνικό, έστειλε ο Όμιλος Σπανόπουλου, αναφέρει σε σημερινή του ανακοίνωση του το υπουργείο Ναυτιλίας.

«Ο Όμιλος Σπανόπουλου ανταποκρίνεται στις εντολές του Υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή, καθώς και του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και προχωρεί σε όλες εκείνες τις απαιτούμενες ενέργειες, για την άμεση ανέλκυση και απομάκρυνση του ναυαγίου «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ», για την απάλειψη κάθε δυσμενούς συνέπειας από την ύπαρξη του ναυαγίου και του οποιοδήποτε κινδύνου που θα μπορούσε να προσβάλει σε μεγαλύτερο βαθμό το θαλάσσιο περιβάλλον.» αναφέρεται στην επιστολή.

Το υπουργείο Ναυτιλίας στην ανακοίνωσή του προσθέτει επίσης ότι η εταιρεία τονίζει ότι θα υποβληθεί το συντομότερο,σχέδιο ανέλκυσης και ότι καθ’ όλη την διάρκεια της επιχείρησης θα ενταθεί η χρήση αντιρρυπαντικών μέσων και εξοπλισμού για την άμεση καταστολή πιθανής ρύπανσης στην περιοχή του ναυαγίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά με επιστολή του προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία ΑΓ ΖΩΝΗ είχε δώσει προθεσμία έως την Κυριακή 29/10 να προχωρήσει στις διαδικασίες για ανέλκυση του δεξαμενόπλοιου.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία είχε ζητήσει παράταση αυτής της προθεσμίας καθώς βρίσκονταν σε διαβουλεύσεις με εταιρείες ναυαγιαίρεσης αλλά και την ασφαλιστική, αλλά μέχρι σήμερα παραμένει άγνωστο αν είχε δοθεί.
Έως τώρα, από το βυθισμένο δεξαμενόπλοιο «ΑΓ. ΖΩΝΗ ΙΙ» έχουν απαντληθεί συνολικά 2.535 μίγματα πετρελαιοειδών ενώ στο σημείο του ναυαγίου παραμένει πλωτός γερανός.

Σύμφωνα με το νόμο 2881/2001, «ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων και άλλες διατάξεις» στο άρθρο 2 ο κύριος του ναυαγίου (πλοιοκτήτρια εταιρεία), στην περίπτωση που το βυθισμένο πλοίο αποτελεί κίνδυνο για τη ναυσιπλοΐα σε περιοχή του λιμένα, ή σε δίαυλο ή παρεμποδίζει την προσόρμιση την αγκυροβολία, προσβάλλει ή απειλεί να προσβάλλει το περιβάλλον, υποχρεούται να το ανελκύσει και να το απομακρύνει εκτός του λιμένα, όπως έχει ή κατά τμήματα.
Η πρόσκληση, όπως ορίζει ο νόμος, αναμένεται να επιδοθεί από δικαστικό επιμελητή στον κύριο ή στον αντιπρόσωπο της πλοιοκτήτριας εταιρείας.

Στην περίπτωση που η πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν εκπληρώσει την υποχρέωσή της, η λιμενική αρχή, υπό την εποπτεία της δημόσιας αρχής λιμένος, μπορεί να εκποιήσει το ναυάγιο ή τμήματα αυτού με ανοιχτό πλειοδοτικό διαγωνισμό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.