Τροχαίο Θ. Νιτσιάκου: Το λάθος που στάθηκε μοιραίο

Τροχαίο Θ. Νιτσιάκου: Το λάθος που στάθηκε μοιραίο

Σοκαρισμένος ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας μας, από το θάνατο του Θεόδωρου Νιτσιάκου. Το τραγικό αυτό γεγονός δημιούργησε πολλές απορίες και ερωτηματικά κυρίως με τον τρόπο που έφυγε. Τι έφταιξε όμως;

Ο 76χρονος επιχειρηματίας είχε ένα πάθος. Το κυνήγι και κυρίως των αγριογούρουνων. Όταν ανοίγει η κυνηγετική περίοδος, στις περιοχές που επιτρέπεται και παίρνοντας όλα τα μέτρα ασφάλειας (σύμφωνα με συνκυνηγούς του), έσπευδε να κυνηγήσει. Όμως, όπως τραγικά αποδείχτηκε, ο 76χρονος όπως και η πλειοψηφία των οδηγών – κυνηγών δεν πήρε στο 100% όλα τα μέτρα ασφαλείας -σαφώς λόγω άγνοιας- και αυτό αφορά το αυτοκίνητό του.

Νωρίς το βράδυ της Παρασκευής λοιπόν, ο Νιτσιάκος κατευθυνόταν προς την Αετομηλίτσα για να ελέγξει τα περάσματα αγριογούρουνων, με σκοπό το Σάββατο το πρωί να κυνηγήσει. Στο 5ο χιλιόμετρο του δασικού δρόμου Αετομηλίτσας – Πληκατίου, και όχι σε ιδιαίτερα μεγάλο υψόμετρο, το τετρακίνητο Suzuki Samurai που χρησιμοποιούσε για το κυνήγι, ακινητοποιήθηκε λόγω πάγου στην άκρη του ανηφορικού δρόμου, δίπλα σε χαράδρα.

Το Suzuki Samurai (είναι τετρακίνητο και φέρει βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων με 75 άλογα), πρόκειται για ένα όχημα ιδιαίτερα προσφιλές στον κυνηγετικό κόσμο λόγω της αξιοπιστίας του, των αυξημένων δυνατοτήτων κίνησης εκτός δρόμου και της ευελιξίας που προσφέρει σε δύσβατα μέρη.

Ο συγγενής – συνοδηγός κατέβηκε από το Samurai για να ελέγξει το παγωμένο οδόστρωμα. Η ελάφρυνση του βάρους στο όχημα, με την απεπιβίβαση του συνοδηγού, ουσιαστικά επέτρεψε το γλίστρημα του αυτοκινήτου προς τη χαράδρα. Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsauto, το Samurai δε διέθετε τα κατάλληλα ελαστικά, δηλαδή, δεν είχε χειμερινά ελαστικά, τα οποία πολύ πιθανό να μην επέτρεπαν το τόσο έντονο γλίστρημα του αυτοκινήτου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι συνθήκες απόλυτου παγετού απαιτούν τη χρήση ειδικών ελαστικών και σε πολλές περιπτώσεις αντιολισθητικές αλυσίδες, ανεξάρτητα με το αν το αυτοκίνητο που έχουμε στη διάθεσή μας είναι 4κίνητο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.