Ο τραγικός απολογισμός της κατάρρευσης της γέφυρας στη Γένοβα την Τρίτη, στη βόρεια Ιταλία, ανεβάζει και άλλο τους επιβεβαιωμένους νεκρούς.
Ενώ ακόμη όλα δείχνουν ότι θα υπάρξουν ακόμη τρεις πιθανόν νεκροί, όπως μετέδωσε το Γαλλικό Πρακτορείο επικαλούμενο επίσημες πηγές.
Ενώ ο απολογισμός των θυμάτων ανερχόταν εδώ και ημέρες στους 38 νεκρούς, οι πυροσβέστες που πραγματοποιούν έρευνες στα συντρίμμια ανακοίνωσαν ότι ανέσυραν σήμερα το απόγευμα τη σορό ενός εργάτη, ηλικίας περίπου 30 ετών από τη Γένοβα, ο οποίος αγνοείτο.
Επιπλέον, ένας Ρουμάνος 36 ετών υπέκυψε σήμερα στα τραύματά τους, όπως έγινε γνωστό από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν.
Την ίδια ώρα, οι πυροσβέστες εντόπισαν, καταπλακωμένο από μπετόν, το όχημα μιας οικογένειας από το Τορίνο, ενός ζευγαριού με το 9χρονο κοριτσάκι τους. Δεδομένης, ωστόσο, της κατάστασης του αυτοκινήτου δεν είναι δυνατόν να επιβεβαιωθεί ο αριθμός και η ταυτότητα των επιβαινόντων.
Τα τρία μέλη της οικογένειας αυτής είναι οι τελευταίοι επίσημα αγνοούμενοι, όμως οι πυροσβέστες διαβεβαιώνουν ότι θα συνεχίσουν τις έρευνές του έως να επιβεβαιωθεί ότι δεν υπάρχει κανένας άνθρωπος κάτω από τα συντρίμμια. Και έτσι δεν αποκλείεται σύντομα ο αριθμός των νεκρών να φτάσει τους 43, αν και οι αρχές και η παγκόσμια κοινωνία ελπίζει στο θαύμα να είναι ζωντανοί…
Autostrade per l’Italia: Σε 8 μήνες μια νέα γέφυρα
Οι επικεφαλής της εταιρείας Autostrade per l’Italia, της διαχειρίστριας εταιρείας της οδογέφυρας που κατέρρευσε την Τρίτη στη Γένοβα, ανακοίνωσαν σήμερα ότι προσφέρουν το ποσό των 500 εκατομμυρίων δολαρίων ως βοήθεια στην πόλη, ενώ δεσμεύτηκαν για την ανοικοδόμηση του έργου.
Σύμφωνα με τον Τζιοβάνι Καστελούτσι, τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, με το ποσό του μισού δισεκατομμυρίου ευρώ θα χρηματοδοτηθεί ένα ταμείο αρωγής «εκατομμυρίων ευρώ» για τους συγγενείς των δεκάδων θυμάτων, όπως επίσης ένα ταμείο «δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ» το οποίο θα διαχειρίζεται η κοινότητα με στόχο την μετεγκατάσταση των κατοίκων, τα σπίτια των οποίων καταστράφηκαν.
Παράλληλα, «έχουμε εκπονήσει ένα σχέδιο που θα μας επιτρέψει, σε 8 μήνες, μεταξύ κατεδάφισης και ανοικοδόμησης, να χτίσουμε μια νέα γέφυρα από χάλυβα» διαβεβαίωσε ο ίδιος, διευκρινίζοντας ότι το διάστημα των 8 μηνών υπολογίζεται από τη στιγμή που οι αρχές δώσουν το πράσινο φως για το σχέδιο.
Ούτε ο Καστελούτσι ούτε ο Φάμπιο Τσέρτσιε, ο πρόεδρος της εταιρείας, θέλησαν να κάνουν δηλώσεις σχετικά με τις σχέσεις τους με την κυβέρνηση, η οποία ξεκίνησε χθες τις διαδικασίες για την ανάκληση της άδειας παραχώρησης της γέφυρας.
«Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη γέφυρα, όμως θεωρείτο ασφαλής για όλους όσοι την είχαν εξετάσει. Κάτι συνέβη και εναπόκειται στη δικαιοσύνη να πει τί ακριβώς» εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος.
Ο ίδιος δεν θέλησε να προβεί σε υποθέσεις σχετικά με τα αίτια της κατάρρευσης, τονίζοντας ότι στην εταιρεία του δεν επετράπη η πρόσβαση στο σημείο της τραγωδίας κι ότι η βροχή που έπεφτε τη στιγμή της καταστροφής κάλυπτε τις κάμερες παρακολούθησης της κυκλοφορίας με αποτέλεσμα οι εικόνες να μην είναι καθαρές.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.