ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πορδοσάλτε...
prodeals

Beriev-200: Αυτό είναι το ρωσικό «όπλο» που «καταπίνει» τις φλόγες

Beriev-200: Αυτό είναι το ρωσικό «όπλο» που «καταπίνει» τις φλόγες

Το ρωσικό BE-200ES είναι το μοναδικό αμφίβιο αεροσκάφος, που βρίσκεται στη φαρέτρα της Ελλάδας για την κατάσβεση πυρκαγιών που κάθε καλοκαίρι.

Το ρωσικό «θηρίο» έχει αποδείξει την αποτελεσματικότητά του στις αντιπυρικές μάχες στη Ρωσία και είναι το μοναδικό παγκοσμίως αεριωθούμενο-αμφίβιο αεροσκάφος που έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει έως 12 τόνους ύδατος και να ρίχνει συνολικά 270 τόνους με κάθε ανεφοδιασμό του σε καύσιμα.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Βασίλης Βαθρακογιάννης, μιλώντας στο Sputnik, αποκάλυψε ότι η πρώτη επιχείρησή του έγινε την ημέρα που έφτασε στη χώρα μας και πραγματοποιούσε δοκιμαστική πτήση πάνω από τον Ισθμό της Κορίνθου.

«Η πρώτη φορά που επιχείρησε ήταν την ημέρα που ήρθε και ήταν μάλιστα σε δοκιμαστική πτήση. Βρισκόταν πάνω από τον Ισθμό (σ.σ. Κορίνθου) και δόθηκε εντολή να ρίξει σε μια πυρκαγιά που είχαμε στη Σαλαμίνα. Ήταν η πρώτη του επιχείρηση» ανέφερε ο κ. Βαθρακογιάννης.

«Δεν είναι τυχαίο ότι το αποκαλούμε το “θηρίο” και μέχρι στιγμής είμαστε ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή του παρόλο που ήμασταν φοβισμένοι γιατί αυτό μεταφέρει 12 τόνους νερό κι αν αυτοί πέσουν μαζεμένοι, μπορεί να διαλύσουν ένα σπίτι ή μια εγκατάσταση. Για αυτό όταν επιχειρεί, τηρούνται όλα τα μέτρα ασφαλείας είτε να απομακρυνθούν οι πυροσβέστες είτε να ρίχνει σε σημείο που δεν κινδυνεύει ούτε εγκατάσταση ούτε υποδομή» αναφέρει ο εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής.

Τεχνικά χαρακτηριστικά του BE-200ES

Κινητήρες: 2 στροβιλοαντιδραστήρες διπλής ροής D-436TP, με ώθηση απογείωσης των 7.650 κιλών ο καθένας.

Πλήρωμα: 2 άτομα

Μέγεθος πτερύγων: 117,4 τ.μ.

Πρώτη πτήση: 2002

Έναρξη μαζικής παραγωγής: 2003

Διαστάσεις αποθηκευτικού τμήματος (ΜxΠxΥ): 18,7 μ. x 2,4 μ. x 1,8μ.

Αριθμός δεξαμενών ύδατος: 2

Αριθμός δεξαμενών: 8

Όγκος όλων των δεξαμενών: 12 κ.μ

Αξιοπλοΐα

Βαθμοί 3

Ύψος κύματος 1,2 μ.

Εμβέλεια πτήσης 3.100 χλμ.

Ταχύτητα

Πλεύσης 550-610 χλμ/ώρα

Μέγιστη 700 χλμ./ώρα

Μέγιστο βάρος αποθαλάσσωσης και απογείωσης:

Από την επιφάνεια του νερού 40.000 κιλά

Από το έδαφος: 42.000 κιλά

Το αεροσκάφος «εν δράσει»

Το αεροπλάνο κατεβαίνει προς την επιφάνεια του νερού με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα. Στη συνέχεια ο πιλότος ανοίγει τους μηχανισμούς υδροληψίας ενώ τοο αεροπλάνο γλιστράει πάνω στην επιφάνεια του νερού με ταχύτητα 150-190 χλμ./ώρα.

Το νερό μεταφέρεται σε δεξαμενές μέσω των μηχανισμών υδροληψίας που έχουν τη δυνατότητα να αντλούν περίπου ένα τόνο ανά δευτερόλεπτο.

Όταν οι δεξαμενές γεμίζουν, το νερό αρχίζει να πέφτει μέσα από μία ειδική βαλβίδα

Ο πιλότος βλέπει τη ροή του νερού , κλείνει τους μηχανισμούς υδροληψίας και αποθαλασσώνεται.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.