ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

Beriev-200: Σε τακτική συντήρηση μετά την υπεράνθρωπη προσπάθεια των χειριστών του να αναχαιτίσουν μόνοι τους τη φωτιά

Beriev-200: Σε τακτική συντήρηση μετά την υπεράνθρωπη προσπάθεια των χειριστών του να αναχαιτίσουν μόνοι τους τη φωτιά

(Αρχικό κείμενο 14:19) Το ρωσικό πυροσβεστικό αεροσκάφος Beriev Βe-200 τέθηκε σε διαδικασία τακτικής συντήρησης, από σήμερα, μετά την υπερπροσπάθεια που κατέβαλαν οι χειριστές του για να αντιμετωπιστεί η πύρινη λαίλαπα η οποία κατέκαψε την Βαρυμπόμπη.

Το ρωσικό αεροσκάφος σήκωσε όλο το βάρος της αεροπυρόσβεσης στη χθεσινή τραγωδία, καθώς τα Canadair ήταν καθηλωμένα από τεχνικές βλάβες και δεν είναι υπερβολή να λεχθεί πως εάν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο αεροσκάφος η φωτιά θα είχε φτάσει στο Μαρούσι.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο επιβεβαιώνονται και όσοι επέμεναν στην προμήθεια των Beriev Βe-200 από το 2008, όταν το αεροσκάφος που είχε προσφέρει τότε η ρωσική κυβέρνηση είχε προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στις μεγάλες φωτιές της Πελοποννήσου.

Πηγές της Πολεμικής Αεροπορίας και της Πυροσβεστικής διαψεύδουν κατηγορηματικά τις φήμες ότι υπέστη βλάβη στον κινητήρα του το ρωσικό «θηρίο» Beriev-200 κατά την διάρκεια κατάσβεσης της πυρκαγιάς.

Η αλήθεια είναι ότι το αεροσκάφος συμπλήρωσε 100 ώρες πτήσης σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, καθώς υπερχρησιμοποιείται από τότε που ήρθε στην Ελλάδα και είναι αναγκαία η τακτική του συντήρηση.

Το πυροσβεστικό αεροσκάφος πήγε για την τακτική του συντήρηση την ώρα που επιχειρούσε συνδράμοντας της επίγειες δυνάμεις για την κατάσβεση της μεγάλης φωτιάς στην Εύβοια.

Αυτή τη στιγμή το αεροσκάφος βρίσκεται στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας.

Το αεροσκάφος που έσωσε την Κηφισιά και τη Νέα Ερυθραία από τον πύρινο εφιάλτη, κάθε φορά που πετούσε πάνω από τη φωτιά ήταν σαν να εφορμούσαν πολλά Canadair μαζί, αφού έριχνε σε μόνο σε κάθε πέρασμά του πάνω από την καταστρεπτική φωτιά κάθε πτήση του… 12 τόνους νερού!

Η υδροληψία του γίνεται από τις γύρω θάλασσες ή λίμνες και απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική καθώς το θηριώδες αεροσκάφος κατεβαίνει προς την επιφάνεια του νερού με τη μικρότερη δυνατή ταχύτητα. Εν συνεχεία ο πιλότος ανοίγει με ένα κουμπί τους μηχανισμούς υδροληψίας ενώ το αεροπλάνο γλιστράει πάνω στην επιφάνεια του νερού με ταχύτητα 150 – 190 χιλιόμετρα την ώρα.

Μέσω μηχανισμών, το νερό μεταφέρεται σε δεξαμενές που αντλούν τον απίστευτο όγκο του περίπου ενός τόνου το δευτερόλεπτο! Που σημαίνει ότι γεμίζει τις δεξαμενές του σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.