Ένας ιδιοκτήτης εμπορικού καταστήματος στον Βόλο έπεσε θύμα ηλεκτρονικής απάτης, που του κόστισε χιλιάδες ευρώ.

Όπως έγινε γνωστό, για την υπόθεση παραγγέλθηκε η διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Βόλου, που ανατέθηκε στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας, με στόχο να βρεθεί ο απατεώνας ή οι απατεώνες, μετά από μήνυση κατ’ αγνώστων που κατέθεσε ο έμπορος.

Πώς εξαπατήθηκε

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ, ο έμπορος παρήγγειλε μεγάλη ποσότητα αθλητικών ειδών συνολικής αξίας άνω των 50.000 ευρώ, τα οποία και παρέλαβε. Κάποια στιγμή όμως φέρεται να έλαβε ηλεκτρονικό μήνυμα, σύμφωνα με το οποίο η εταιρία αθλητικών ειδών με την οποία συνεργαζόταν, τον ενημέρωνε ότι αλλάζει ο ΙΒΑΝ του τραπεζικού της λογαριασμού και στον καινούργιο αυτό λογαριασμό θα έπρεπε να καταθέσει τα χρήματα της παραγγελίας.

Το μήνυμα φέρεται να εστάλη σε περιβάλλον που παρέπεμπε στο τραπεζικό ίδρυμα, χωρίς ωστόσο να είναι πραγματικό, αλλά ο έμπορος φέρεται να «τσίμπησε». Προφανώς δεν επικοινώνησε με την εταιρία για να διαπιστώσει αν όντως άλλαξε ο ΙΒΑΝ και φέρεται να κατέθεσε στον λογαριασμό που του έδωσαν οι απατεώνες τα χρήματα της παραγγελίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μετά από μερικές ημέρες αρμόδιος της εταιρίας αθλητικών ειδών φέρεται να επικοινώνησε μαζί του και να τον ενημέρωσε, ότι δεν είχαν λάβει το αντίτιμο της παραγγελίας και έτσι αποδείχθηκε η απάτη.