Την στρατηγική των Σκοπιανών ακολουθούν και οι Τουρκοκύπριοι, καθώς θέλουν να φαίνεται παντού ότι υπάρχει «κράτος», προκειμένου με αυτό τον τρόπο να επιβάλουν την νομιμοποίησή του στην παγκόσμια κοινή γνώμη.
Υπό αυτό το πλαίσιο οι Τουρκοκύπριοι έστησαν περίπτερο με την επωνυμία «North Cyprus» στην έκθεση «Anuga 2021», που άνοιξε τις πύλες της το περασμένο Σάββατο στην Κολονία και ολοκληρώθηκε χθες.
Στο περίπτερο της έκθεσης, μάλιστα, βρέθηκε και ο γενικός διευθυντής του «υπουργείου Βιομηχανίας» του ψευδοκράτους, Μουσταφά Γεσίλ, μαζί με την αποστολή που τον συνόδευε, προκειμένου να «πανηγυρίσει» για την «επιτυχία». Στο πλευρό του έτρεξε να φωτογραφηθεί και ο Τούρκος γενικός πρόξενος στην Κολονία Τουρχάν Καγιά, αλλά και άλλα στελέχη των τουρκικών διπλωματικών υπηρεσιών.
Όμως, ας μην πιστέψει κανείς ότι τα δυσάρεστα για τον Ελληνισμό τελειώνουν εδώ, καθώς, όπως ήταν αναμενόμενο, στην ίδια έκθεση συμμετέχουν και τα Σκόπια, τα οποία αναφέρονται από τους διοργανωτές ως «Μακεδονία» σκέτο, χωρίς να υπάρχει καμιά αναφορά στο «Βόρεια».
Προϊόντα φτιαγμένα στη «Μακεδονία» από τη «Mama’s» του Ζάεφ
Η δε εταιρία της οικογένειας του Ζόραν Ζάεφ, «Mama’s», συνεχίζει και αυτή να πουλά προϊόντα φτιαγμένα στη… «Μακεδονία», όπως ακριβώς κάνουν και οι υπόλοιπες εταιρίες των Σκοπίων, επιδεικνύοντας το πόσο… επιτυχημένη ήταν η διευθέτηση του 2018, η οποία ακόμη και σήμερα προστατεύεται ως κόρη οφθαλμού από την ελληνική πλευρά.
Φυσικά από πλευράς της η Αθήνα παραμένει μέχρι σήμερα άφωνη.