(Ανανέωση 18:20) Σε Μοίρα της Κρήτης ανήκε το F-16C block 52+ που βγήκε εκτός διαδρόμου σήμερα το μεσημέρι στην 117ΠΜ στην Ανδραβίδα.
Αυτό σημαίνει ότι ανήκε είτε στην 340Μ είτε στην 343Μ. Το αεροσκάφος βγήκε εκτός διαδρόμου μετά την προσγείωση είτε λόγω θραύσης ελαστικού είτε λόγο υδρολίσθησης, καθώς είχε προηγηθεί ισχυρή βροχόπτωση στην περιοχή,.Το αεροσκάφος επέστρεφε από εκπαιδευτική αποστολή μαζί με άλλα δύο F-16 και ένα Mirage 2000.
Το αεροσκάφους θεωρείται ολική απώλεια καθώς δεν είναι επισκευάσιμο.
Η ποιότητα των ελαστικών των μαχητικών αεροσκαφών είναι ένα θέμα που πρέπει να διερευνηθεί.
Να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως κοινό χαρακτηριστικό με το δυστύχημα του ελληνικού F-16D block 50 στην αεροπορική βάση Los Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας το 2015, όπως αναφέρεται.
Συναγερμός σήμανε στην Πολεμική Αεροπορία, καθώς ελληνικό F-16 Block 52+ συνετρίβη εντός της Αεροπορικής Βάσης Ανδραβίδας.
Το μαχητικό επέστρεφε στη βάση μετά από εκπαιδευτική πτήση.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο πιλότος είναι σώος αφού εγκατέλειψε εγκαίρως το μαχητικό αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας.
To ατύχημα που φέρεται να οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα, συνέβη κατά την διάρκεια προσγείωσης του αεροσκάφους.
ΠΑ: Στο έδαφος έγινε η εγκατάλειψη
Συμφωνά με την ανακοίνωση της ΠΑ «την Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021 και ώρα 15:40, κατά τη διάρκεια εκπαιδευτικής πτήσης, ο Ιπτάμενος αεροσκάφους F-16 Block 52+, εγκατέλειψε επιτυχώς στο έδαφος το αεροσκάφος, κατά τη διάρκεια της προσγείωσης στο Αεροδρόμιο Ανδραβίδας.
Ο χειριστής του αεροσκάφους μεταφέρεται αρχικά στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών και εν συνεχεία στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας, για προληπτικούς λόγους.»
Το αεροσκάφος μετείχε σε σειρά ΣΟΤ η οποία ολοκληρώνεται στις αρχές Δεκεμβρίου. Είναι άγνωστο εάν το αεροσκάφος είναι επισκευάσιμο ή όχι.
Η ΠΑ διέθετε πριν το ατύχημα 54 F-16 block 52+. Εάν το αεροσκάφος θεωρηθεί οριστική απώλεια τότε το πρόγραμμα αναβάθμισης των F-16 θα αποδώσει 83 μαχητικά αντί των 84 που ήταν ο αρχικός προγραμματισμός.
Η απώλεια 7 αεροσκαφών από τα 60 συνολικά που είχαν παραγγελθεί από το 2004 όταν παραδόθηκαν τα πρώτα θεωρείται ιδιαίτερα υψηλή.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.