Το πρωί της Κυριακής, εντοπίστηκε ζωντανός ένας επιβάτης λιθουανικής καταγωγής στην πρύμνη του φλεγόμενου Euroferry Olympia, ανανεώνοντας τις ελπίδες ότι θα βρεθούν ζωντανοί και οι υπόλοιποι 11 αγνοούμενοι.

Ο άνδρας εντοπίστηκε στην αριστερή πλευρά της πρύμνης.

Την είδηση επιβεβαίωσε και ο υπουργός Ναυτιλίας Γιάννης Πλακιωτάκης, τονίζοντας ότι η συγκεκριμένη εξέλιξη αναπτέρωσε τις ελπίδες για τον εντοπισμό και των άλλων ανθρώπων που βρίσκονται στη λίστα των αγνοουμένων.

«Βρέθηκε ζωντανός ένας εκ των επιβατών, πιθανότατα Λιθουανικής καταγωγής και περιμένουμε να γίνει ταυτοποίηση», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες ο άνδρας που διασώθηκε είναι από την Λευκορωσία, ενώ περιέγραψε ήδη τον τρόπο με τον οποίο διασώθηκε:

«Ήμουν στο κάτω κάτω deck κι έτσι σώθηκα. Δεν είδα άλλον ζωντανό, απλά άκουσα φωνές».

Σε ασφαλές σημείο έχει ρυμουλκηθεί το πλοίο

Σε ασφαλές σημείο, στα βόρεια της Κέρκυρας, έχει ρυμουλκηθεί το «Euroferry Olympia» στο εσωτερικό του οποίου εξακολουθούν να υπάρχουν μικρές εστίες φωτιάς, ενώ και σήμερα συνεχίζονται οι ρίψεις νερού από ρυμουλκά και πυροσβεστικά πλοιάρια.

Τις δραματικές στιγμές που έζησαν κατά την επιχείρηση διάσωσης στο πλοίο Euroferry Olympia περιέγραψε νωρίτερα, ο διασώστης που κατέβηκε από το ελικόπτερο Super Puma στο κατάστρωμα. Ο πυραγός Γιώργος Μήτσης, επικεφαλής της 5ης ΕΜΑΚ έκανε λόγο για επιχείρηση σε οριακές συνθήκες, με τη τοξική δυσοσμία να δημιουργεί μια ανυπόφορη κατάσταση. «Μόνο για ελάχιστα λεπτά μπορούσαμε να επιχειρήσουμε, η μυρωδιά και οι θερμοκρασίες είναι τέτοιες που καθιστούν αδύνατη οποιαδήποτε ενέργεια», σημείωσε.

Ο ίδιος τόνισε ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η ομάδα του αυτή τη στιγμή είναι ο χρόνος παραμονής στο πλοίο. «Δεν μπορούμε να μένουμε για 10 – 15 λεπτά. Αν πέσει το θερμικό φορτίο και περιοριστεί η τοξικότητα των αερίων, θα μπορέσουμε να πλησιάσουμε, να κάνουμε διανοίξεις», επισήμανε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Όπως επεσήμανε και ο ναυτιλιακός σύμβουλος κ. Γιώργος Ξηραδάκης, η θερμοκρασία στο εσωτερικό του πλοίου μπορεί να ξεπερνά και τους 2.000 βαθμούς Κελσίου, που σημαίνει πως σίδερο, λαμαρίνες και κάθε υλικό έχει λιώσει.