Στις 9 Ιουνίου 2011, μεταξύ Φούρνων και Σάμου οι χειριστές της Πολεμικής Αεροπορίας, Μ.Κουρτής και Μ.Μήτσιου, «έχασαν» ξαφνικά τον κινητήρα του διθέσιου Mirage 2000BGM με το οποίο πετούσαν.
Έτσι λοιπόν πήραν την γενναία απόφαση να το προσθαλασσώσουν αντί να εκτιναχθούν από τα καθίσματά τους αγνοώντας την προσωπική τους ασφάλεια.
Το αεροσκάφος ανελκύθηκε από βάθος εβδομήντα πέντε μέτρων από τη Μοίρα Κινητών Ομάδων της 206 Πτέρυγας Αεροπορικών Υποδομών (ΠΑΥ).
Στην επιχείρηση συμμετείχαν επίσης το 4ο ειδικό τάγμα Εθνοφυλακης, το Ναρκοθηρευτικό ΚΑΛΛΙΣΤΩ το αρματαγωγό ΡΟΔΟΣ και το λιμενικό σώμα καθώς και οι βαθυδύτες Σπυρίδων Κόλλας, Ανδρέας Ανδρικόπουλος και ο Απόστολος Κυπραίος, με το επαγγελματικό αλιευτικό σκάφος του, αφιλοκερδώς.
Οι πιλότοι σώθηκαν και το αεροσκάφος μετά την ανέλκυσή του επισκευάστηκε.
Δειτε το βίντεο και τις φωτογραφίες από την διαδικασία της ανέλκυσης:
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.