ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Έρχεται το νέο Rafale F4 – H γαλλική «απάντηση» στο Su-35 και το F-15EX! (βίντεο)

Έρχεται το νέο Rafale F4 – H γαλλική «απάντηση» στο Su-35 και το F-15EX! (βίντεο)

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η γαλλική υπηρεσία αμυντικών προμηθειών DGA, έλαβε το πράσινο φως από τον υπουργό Άμυνας της Γαλλίας, Ζαν Ιβ Λε Ντριάν, για να ξεκινήσει το εξαετές πρόγραμμα ανάπτυξης του νέου Rafale F4, το οποίο θα ενσωματώνει νέες τεχνολογικές καινοτομίες και επιχειρησιακές δυνατότητες, θα διαθέτει νέο κινητήρα, ενώ θα το εξοπλίσουν τα πλέον σύγχρονα αεροπορικά όπλα.

Θεωρείται η γαλλική απάντηση στα βασικά μαχητικά 4++ γενιάς, το Su-35 και στο αμερικανικό F-15EX.

Το Rafale F4 θα «χτιστεί» πάνω στο Rafale F3-R η ανάπτυξη του οποίου ολοκληρώθηκε. Στόχος για το Rafale F4 είναι να πετάξει το 2023 και να είναι προς διάθεση για τη γαλλική Αεροπορία και τη διεθνή αγορά το 2025.

Το τρέχον διάστημα η κατασκευάστρια του μαχητικού Dassault Aviation παράγει το μαχητικό στο πλαίσιο της υλοποίησης παραγγελιών 180 αεροσκαφών για τη γαλλική Αεροπορία και το Ναυτικό, αλλά και 78 ακόμα αεροσκάφη για τις εξαγωγικές αγορές της Ινδίας και της Αιγύπτου.

Η γαλλική Αεροπορία θα μπορούσε να παραγγείλει ακόμα 45 μονάδες καθώς θα αποσύρει από την ενεργό υπηρεσία τα τελευταία μαχητικά τύπου Mirage 2000, αν και ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει τίποτα.

Πάντως, οι εξαγωγικές επιτυχίες του μαχητικού είναι φανερό ότι έδωσαν ζωή σε ένα πρόγραμμα που έδειχνε να καρκινοβατούσε. Τα μαχητικά Rafale θα παραμείνουν στο γαλλικό αεροπορικό οπλοστάσιο τουλάχιστον μέχρι το 2040 και στο πλαίσιο αυτής της απόφασης η Dassault συνεχίζει κατ’ εντολή του γαλλικού υπουργείου Άμυνας να αναβαθμίζει και να εκσυγχρονίζει διαρκώς το μαχητικό.

Η δαπάνη για την αναβάθμιση της τρέχουσας έκδοσης F3-R αγγίζει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ και καλύπτει την ενσωμάτωση ενός νέας γενιά ραντάρ ηλεκτρονικής σάρωσης (AESA) και την ολοκλήρωση της νέας έκδοσης του πυραύλου Meteor της MBDA, που έχει μεγαλύτερο βεληνεκές και θα μπορεί να εμπλέκει αεροπορικούς στόχους σε αποστάσεις μεγαλύτερες των 100 χιλιομέτρων.

Αλλαγές μπορεί να γίνουν στη σχεδίαση του πιλοτηρίου, ακόμα και στη σχεδίαση της ατράκτου του αεροσκάφους, καθώς οι Γάλλοι επιθυμούν να προσδώσουν στο μαχητικό κάποια «στοιχεία χαμηλής παρατηρησιμότητας» (stealth).

Επιπρόσθετα, θα διαθέτει νέο ατρακτίδιο πρόσκτησης στόχων εδάφους, το PDL-NG της Thales, αλλά και αναβαθμισμένο σύστημα Link 16 και άλλες βελτιώσεις, οι οποίες θα επικεντρωθούν κυρίως στο λογισμικό του μαχητικού.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.