Στις 11 Ιουλίου του 1988, το κρουαζιερόπλοιο «City of Poros» και οι 471 επιβάτες του χτυπήθηκαν από τρομοκρατική επίθεση. Αυτοσχέδιοι μηχανισμοί εξερράγησαν με αποτέλεσμα το πλοίο να παραδοθεί στις φλόγες. Με τραγικό απολογισμό 13 νεκρούς και 98 τραυματίες.
Ήταν 6.45 το απόγευμα και το πλοίο απομακρυνόταν από την Αίγινα. Η κρουαζιέρα στα νησιά του Σαρωνικού έφτανε κοντά στο τέλος της, με τους επιβάτες να επιστρέφουν στην Αθήνα. Όταν το πλοίο βρέθηκε ανάμεσα στα ερημονήσια Λαγούσες, ένας ένοπλος (που είχε επιβιβαστεί στην Αίγινα) έβγαλε το αυτόματο και άρχισε να πυροβολεί αδιακρίτως. Φυσικά επικράτησε πανικός. Οι επιβάτες έτρεχαν από εδώ και από κει και πολλοί έπεσαν στην θάλασσα. Λέγεται μάλιστα πως μερικοί από αυτούς έχασαν τις ζωές τους όταν μπλέχτηκαν στις προπέλες του πλοίου.
Ο ένοπλος συνέχισε να πυροβολεί σε κάθε κατεύθυνση και να πετά χειροβομβίδες. Ένας αυτοσχέδιος μηχανισμός που βρισκόταν μέσα σε μια τσάντα θα εκραγεί λίγο αργότερα και θα σκοτώσει τον τρομοκράτη. Το πλοίο θα παραδοθεί στις φλόγες.
Την ίδια ημέρα στις 2.45 το μεσημέρι στο Τροκαντερό, ένα παγιδευμένο αυτοκίνητο μάρκας Datsun Sunny, θα εκραγεί ακριβώς απέναντι από τον Ναυτικό Όμιλο Αμφιθέας. Οι 4 επιβάτες θα εξαϋλωθούν, ενώ η έκρηξη θα διαλύσει το αυτοκίνητο και θα δημιουργήσει ζημιές σε απόσταση 300 μέτρων.
Περίπου 5 ώρες αργότερα θα συμβεί και η επίθεση στο «City of Poros», ολοκληρώνοντας το έργο των τρομοκρατών. 13 νεκροί, οι τέσσερις στο αυτοκίνητο και 9 επιβάτες του πλοίου, ενώ οι τραυματίες έφταναν τους 98. Οι επιβάτες ήταν κατά την συντριπτική του πλειοψηφία ξένοι, Ευρωπαίοι κατά κύριο λόγο αλλά και Αμερικανοί.
Μάρτυρες είπαν αργότερα πως οι ένοπλοι ήταν δυο και αλληλοεξοντώθηκαν. Επρόκειτο για τον 21χρονο Μοχάμεντ Σοζαντ Αντνάν, που βρισκόταν στην Ελλάδα για τρεις μήνες και έναν επίσης 21χρονο εβραϊκής καταγωγής Γάλλο φοιτητή που δεν διευκρινίστηκε ποτέ ο ρόλος του. Τα αινίγματα και οι συνδέσεις των δυο επιθέσεων ήταν κάτι που ανέλαβε να λύσει η αστυνομία.
Όπως αποδείχτηκε, οι δυο επιθέσεις είχαν ένα κοινό: τα τέσσερα άτομα που σκοτώθηκαν στο αυτοκίνητο ήταν Άραβες, όπως και ο ένας εκ των δυο ενόπλων στο πλοίο. Ο ένας Άραβας του αυτοκινήτου ήταν ο Αμούντ Αμπούλ Χαμίντ, ο οποίος είχε ταξιδέψει από την Βηρυτό στην Σόφια και από κει μέχρι το Βελιγράδι, απ’ όπου ήρθε στην Αθήνα. Μαζί του μέχρι το Βελιγράδι, είχε ταξιδέψει και ο Μοχάμεντ Σοζάντ Αντνάν, ο δράστης του «City of Poros», ο οποίος, για ευνόητους λόγους, έφθασε στην Ελλάδα με τρένο στις 8 Μαΐου, δύο ημέρες πριν από τον Χαμίντ.
Ένας ακόμα από τους νεκρούς του αυτοκινήτου ήταν ο 38χρονος Χετζαμπ Τζαμπάλ, ο οποίος είχε συμμετάσχει το 1978 στην δολοφονία του Αιγύπτιου δημοσιογράφου, Γιουσούφ Ελ Σαμπάι στην Λευκωσία, την οργάνωση της οποίας είχε αναλάβει ο διαβόητος Παλαιστίνιος τρομοκράτης Αμπού Νιντάλ.
Μετά τη δολοφονία του Αιγύπτιου δημοσιογράφου, ο οποίος συμμετείχε σε διεθνές συνέδριο στο Χίλτον της Λευκωσίας, οι ένοπλοι δράστες πήραν ομήρους δεκάδες συνέδρους ζητώντας από την κυπριακή κυβέρνηση να τους εξασφαλίσει αεροπορικώς τη διαφυγή τους. Όταν το αεροπλάνο οδηγήθηκε σε αναγκαστική προσγείωση στο αεροδρόμιο της Λάρνακας, θα επακολούθησε η αιφνιδιαστική έφοδος Αιγύπτιων κομάντος, η οποία κατέληξε σε σφαγή μεταξύ Αιγυπτίων και κυπριακών ειδικών δυνάμεων. Αν και ο Τζαμπαλά είχε συλληφθεί από τις κυπριακές αρχές, αφέθηκε ελεύθερος, ως αντάλλαγμα για την απελευθέρωση δύο κύπριων φοιτητών που είχαν απαχθεί στη Βηρυτό!
Η οργάνωση του Αμπού Νιντάλ ανέλαβε την ευθύνη και για την βόμβα και για την επίθεση στο πλοίο. Η δίκη για τα τρία πρώην μέλη της παλαιστινιακής οργάνωσης του Αμπού Νιντάλ, ξεκίνησε χωρίς την παρουσία του στο Παρίσι το 2012. Το διεθνές ένταλμα σύλληψης είχε εκδοθεί από το 1992. Ο Αμπού Νιντάλ βρέθηκε νεκρός την Βαγδάτη το 2002, ενώ είχε οργανώσει 12 ένοπλες επιθέσεις στην Ελλάδα.