Την απόφασή της να διακόψει τη σύνδεση Αθήνα – Θεσσαλονίκη από τον Απρίλιο γνωστοποίησε η Ryanair. Η αεροπορική εταιρία προχωρά σε αυτήν την ενέργεια έχοντας ως προτεραιότητα τον έλεγχο του κόστους.
«Από την 1η Απριλίου 2019 διακόπτεται η σύνδεση Θεσσαλονίκη – Αθήνα και αντίστροφα. Η τελευταία πτήση θα πραγματοποιηθεί από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα την 31η Μαρτίου 2019 με ώρα αναχώρησης 20:05 και αριθμό πτήσης FR8969. Η πώληση των εισιτηρίων έχει διακοπεί για τις πτήσεις μετά την 31η Μαρτίου. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε».
Αυτό γνωστοποιεί η Ryanair, η οποία είχε ανακοινώσει την πρόθεσή της να «κόψει» το δρομολόγιο Αθήνα- Θεσσαλονίκη, ήδη από το τέλος του 2018, στο πλαίσιο αναδιαμόρφωσης των συνδέσεων στις πτήσεις εσωτερικού κι ενίσχυσης αυτών του εξωτερικού. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μόλις λίγες μέρες μετά από το «φιάσκο» της πτήσης, στις αρχές του Ιανουαρίου, για το δρομολόγιο από το Λονδίνο προς τη Θεσσαλονίκη που κατέληξε τελικά στην …Τιμισοάρα (και όχι σε κάποιο άλλο πιο κοντινό, ελληνικό αεροδρόμιο για λόγους, σύμφωνα με τον υπουργό Χ. Σπίρτζη που οφείλονται στην πολιτική προτεραιότητας χαμηλού κόστους της αεροπορικής εταιρείας) και ανάγκασε τη low cost αεροπορική να ζητήσει συγνώμη από τους επιβάτες της.
Η απόφαση για την διακοπή της σύνδεσης του δρομολογίου Αθήνα- Θεσσαλονίκη δεν έχει να κάνει μεν με το περιστατικό στις αρχές Ιανουαρίου, σχετίζεται ωστόσο με την αλλαγή πλεύσης της αεροπορικής στην Ελλάδα, όπου η εταιρεία, με βάση τους δείκτες αποδοτικότητας και ελέγχου του κόστους της, προτιμά να ενισχύει τα δρομολόγια του εξωτερικού έναντι αυτών του εσωτερικού με δεδομένη και τη σαφώς μεγαλύτερη- σε διψήφιο ποσοστό- αύξηση της επιβατικής κίνησης της χώρας μας από το εξωτερικό. Για τη σύνδεση Αθήνα- Θεσσαλονίκη, η εταιρεία, έχοντας ως πρώτη προτεραιότητα τον έλεγχο του κόστους, προτιμά να τη διακόψει, έστω κι αν πρόκειται για ένα από τα πιο πολυσύχναστα δρομολόγια στις πτήσεις εσωτερικού, όπου όμως ο ανταγωνισμός έχει ενταθεί την τελευταία διετία.
Στο πλαίσιο ακριβώς της ενίσχυσης των συνδέσεων εξωτερικού, η εταιρεία ανακοίνωσε στο τέλος Δεκεμβρίου την έναρξη 6 νέων δρομολογίων προς την Ελλάδα από την Βουλγαρία, την Ιταλία, και το Ηνωμένο Βασίλειο από Καλαμάτα, Ζάκυνθο και Ηράκλειο προσθέτοντας επιπλέον πτήσεις σε άλλα 6 δρομολόγια, αυξάνοντας το καλοκαιρινό της πρόγραμμα για το 2019.
Για Θεσσαλονίκη, το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Ryanair για το 2019, περιλαμβάνει 32 δρομολόγια στο σύνολο για τη Θεσσαλονίκη, με 6 νέα δρομολόγια προς το Τελ Αβίβ, το Δουβλίνο, την Μάλτα, το Μάντσεστερ και την Λαπεενράντα. Για Αθήνα, το πρόγραμμα της low cost αεροπορικής για το 2019 περιλαμβάνει 33 δρομολόγια στο σύνολο, και 6 νέα δρομολόγια προς την Κατάνια, το Αϊντχόφεν, το Κίεβο, το Λονδίνο Λούτον, το Μαρακές και το Παλέρμο, μεταφέροντας, σύμφωνα με την εταιρεία, 2,4 εκατ. επιβάτες μέσω της Αθήνας το επόμενο έτος.
Πηγή: newmoney
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.