Δείτε από την περίοδο όπου τα F-104G της ΠΑ επιχειρούσαν από την 116ΠΜ στον Άραξο.
Τα αεροσκάφη αποσύρθηκαν το 1993 σε τελετή που έγινε στην αεροπορική βάση Αράξου, οπότε και τα διαδέχθηκαν τα νεοπαραληφθέντα τότε A-7E.
Το F-104 ήταν το πρώτο μαχητικό της ΠΑ που μπορούσε να πιάσει τα 2 mach, και με τον τύπο ήταν εξοπλισμένη η “πυρηνική” Μοίρα της ΠΑ που είχε ως αποστολή την προσβολή με πυρηνικά όπλα στόχους στην κομμουνιστική Βουλγαρία και Ρουμανία.
Υποτίθεται ότι θα έφερνε την επανάσταση στις δυτικές Αεροπορίες, αλλά αποδείχθηκε ότι οι σχεδιαστές της Lockheed τα είχαν κάνει “ψιλοθάλασσα” στην σχεδίαση αποδίδοντας έναν “πύραυλο με φτερά” παρά ένα μαχητικό αεροσκάφος, ικανό να νικά τα σοβιετικά MiG-21 και MiG-23.
Στους ελιγμούς ήταν ψιλοτραγικό και τα πολλά προβλήματα στα ηλεκτρονικά του σε σχέση με την ανορδόδοξη σχεδίαση απέδωσαν πολλές… χήρες πιλότων σε όσες Αεροπορίες το χρησιμοποίησαν. Στην Γερμανική Αεροπορία έμεινε γνωστό ως “widow maker”, δηλαδή “δημιουργός χηρών” μετά από πτώσεις άνω των 100 αεροσκαφών!.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.