ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

«Χάσαμε την Σαμοθράκη STOP – Βαριές ημέτερες απώλειες STOP» – Πώς τελείωσε άδοξα ο «Παρμενίων 2019»

«Χάσαμε την Σαμοθράκη STOP – Βαριές ημέτερες απώλειες STOP» – Πώς τελείωσε άδοξα ο «Παρμενίων 2019»

Ενα νησί χαμένο, εκατοντάδες Ελληνες στρατιώτες και ναύτες νεκροί, τουλάχιστον δύο αποβατικά και μία φρεγάτα, βυθισμένη.

Αυτό θα ήταν το αποτέλεσμα της αποβατικής ενέργειας ανακατάληψης της νήσου Σαμοθράκης, ως «νησιού δεύτερης γραμμής άμυνας» σε πραγματικές συνθήκες βάσει της εξέλιξης της άσκησης με την προσάραξη στα αβαθή της φρεγάτας κλάσης “S”, πριν τρεις ημέρες στην τελική φάση της άσκησης «Παρμενίων» στη περιοχή Καμαριώτισσα του νησιού.

Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες του pronews.gr, το πλοίο είχε ρόλο διοίκησης της απόβασης και για έναν ανεξήγητο λόγο για πλοίο διοίκησης απόβασης, αντί να βρίσκεται πίσω και σε σεβαστή απόσταση από τα αποβατικά και να υποστηρίξει με πυρά την ενέργεια, είχε φτάσει σε «απόσταση πετονιάς» από την ακτή με αποτέλεσμα να προσαράξει στα αβαθή.

Εκεί πλέον «σβήστηκε» από τις φίλιες δυνάμεις αφού θεωρήθηκε ως απώλεια μάχης και στην εξομοίωση τα αποβατικά υπέστησαν απώλειες κατά 50%.

Οι αποβιβασθέντες στρατιώτες, χωρίς υποστήριξη σφαγιάστηκαν ή συνελήφθησαν αιχμάλωτοι. Και βέβαια η απόβαση ανακατάληψης του νησιού απέτυχε

Ολα αυτά δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Είναι το αποτέλεσμα της απίστευτης εξέλιξης της άσκησης.

Το πλοίο δεν αντιμετώπισε κάποιου είδους τεχνικό πρόβλημα είτε με τη πρόωση είτε με το πηδάλιο και η προσάραξη οφείλεται σε ανθρώπινο λάθος. Προσοχή: Χωρίς καμία πίεση μάχης και χωρίς να βάλλεται από πουθενά!

Ολα αυτά ενώ είχε προηγηθεί η προσάραξη της Φ/Γ «ΚΑΝΑΡΗΣ» στη νησίδα Αταλάντη στον Σαρωνικό, το βοηθητικό πλοίο αλιείας τορπιλών «ΑΡΑΧΘΟΣ» που προσάραξε στη νησίδα Τσεβελίνια του Πόρου, η επακούμβηση κανονιοφόρου με τουρκικό εμπορικό πλοίο κλπ. (ας μην θυμηθούμε τις συχνές φωτιές σε διάφορα πλοία, την προσάραξη υποβρυχίου Type 214 στην Σούδα κλπ.).

Τη στιγμή της προσάραξης ναυτιλία στη γέφυρα εκτελούσε πλωτάρχης στον βαθμό όντας αξιωματικός φυλακής κάτι απαράδεκτο γιατί υποτίθεται ότι το πλοίο εκτελούσε διοίκηση απόβασης! Γιατί το πλοίο βρέθηκε τόσο κοντά στην ακτή;

Στο πλοίο βρίσκονταν και ο διοικητής Μοίρας φρεγατών της Διοίκησης Φρεγατών. Πάλι καλά…

Για να μην αναφέρουμε την πρόσφατη κλοπή αντιαρματικών πυραύλων, χειροβομβίδων, ναρκών και πυρομαχικών του ΠΝ από την Λέρο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Κάτι συμβαίνει στο Ναυτικό. Και δεν είναι θέμα ηγεσίας. Είναι πολύ βαθύτερο…

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.