Απέρριψαν την ιδέα τοποθέτησης σύμμορφων δεξαμενών καυσίμου, στο πρότυπο των F-16 block 50/Adv. αξιωματούχοι του Eurofighter.
Η ιδεά είχε εμφανιστεί πριν κάποια χρόνια και τότε είχε φανεί ως ελκυστική για την αύξηση της εμβέλειας των αεροσκαφών.
Στην τελευταία έκδοση καταστολής αεράμυνας ECR, το Eurofighter εμφανίστηκε χωρίς την παρουσία τέτοιων δεξαμενών καυσίμου.
Σε ερώτηση για ποιο λόγο δεν υιοθετήθηκε η πρόταση υπεύθυνοι της Eurofighter Jagdflugzeug GmbH απάντησαν ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους πελάτες του αεροσκάφους προσθέτοντας ότι υπάρχουν άλλοι τρόποι για την αύξηση της εμβέλειας, χωρίς όμως να δώσουν λεπτομέρειες ποιοι είναι αυτοί, όπως για παράδειγμα κάποια νέα εξωτερική δεξαμενή καυσίμου.
Don't expect conformal fuel tanks to be coming to a Eurofighter near you any time soon. In answer to question as to why CFTs don't feature on ECR version, official noted no real customer appetite. "There are more cost effective ways to increase range of a Eurofighter." pic.twitter.com/g5dFT1uGsi
— Gareth Jennings (@GarethJennings3) November 12, 2019
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.