Ο μοναδικός πελάτης εκτός του αμερικανικού Ναυτικού για το μαχητικό αεροσκάφος F-14A ήταν η ιρανική Αεροπορία του Σάχη Mohammad Reza Pahlavi.
Η ιστορία τηυς απόκτησης των μαχητικών από την IIAF (Imperial Iranian Air Force) ξεκινά στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 όταν το Ιράν αναζητούσε ένα αεροσκάφος ικανό να αναχαιτίζει τα σοβιετικά MiG-25 Foxbat τα οποία πραγματοποιούσαν αναγνωριστικές πτήσεις πάνω από την χώρα.
Ύστερα από την επίσκεψη του προέδρου των ΗΠΑ Richard Nixon στο Ιράν το 1972 όπου προσφέρθηκαν στο Ιράν τα πλ΄λεον προηγμένα οπλικά συστήματα, η IIAF κατέληξε στην επιλογή ενός από ντα F-15 και F-14 που εκείνη την εποχή αντιπροσώπευαν ότι καλύτερο είχε να παρουσιάσει η αμερικανική αεροναυτική τεχνολογία.
Τελικά τον Ιανουάριο του 1974 το Ιράν καταλήγει στην επιλογή του F-14A και παραγγέλνει 30 F-14A μαζί με 424 βλήματα AIM-54 Phoenix αξίας 300 εκατ. $. Τελικά η ποσότητα αυτή υπερ-διπλασιάζεται και η παραγγελία επεκτείνεται στα 80 F-14A και σε 714 βλήματα Phoenix όπως και πακέτο υποστήριξης για μια δεκαετία περίπου.
Το πρώτο F-14A προσγειώθηκε στο Ιράν τον Ιανουάριο του 1976. Το 1977 ακολούθησαν ακόμη 12 αεροσκάφη. Στο μεταξύ η εκπαίδευση των Ιρανών πιλότων και των Χειριστών οπλικών συστημάτων είχε ξεκινήσει στις ΗΠΑ παράλληλα με πτήσεις και δοκιμαστικές βολές. Σε μια τέτοια ένα F-14A κατέρριψε ένα drone το οποίο πετούσε σε ύψος 15.000 μέτρων με πύραυλο Phoenix.
Η απόδοση του F-14A στον ιρανο-ιρακινό πόλεμο ήταν εντυπωσιακή, τουλάχιστον με τα υπάρχοντα στοιχεία: Σύμφωνα με έρευνες τους έξι πρώτους μήνες του πολέμου τα ιρανικά F-14A κατέρριψαν 50 ιρακινά αεροσκάφη και ελικόπτερα τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν MiG-21, MiG-23, Su-20/22 με απώλεια μόνο ενός F-14 από ιρακινό MiG-21.