ΚΛΕΙΣΙΜΟ
One we won! First we take Manhattan...
prodeals

Η Naval Group ευελπιστεί ότι η συμφωνία με το ΠΝ για τις δύο Belh@rra θα υπογραφεί σε ένα μήνα

Η Naval Group ευελπιστεί ότι η συμφωνία με το ΠΝ για τις δύο Belh@rra θα υπογραφεί σε ένα μήνα

Σε μερικές εβδομάδες ή έναν μήνα το πολύ, η Naval Group φιλοδοξεί να κλείσει την υπόθεση των ελληνικών φρεγατών Belh@rra, με υπογραφή της σχετικης σύμβασης.

Τουλάχιστον αυτό ελέχθη σε εκδήλωση της Naval Group όπου οι Γάλλοι ανέφεραν ότι οι διαπραγματεύσεις αφορούν δύο φρεγάτες «πανομοιότυπες με τις πέντε του γαλλικού Ναυτικού», με «μόνη» διαφοροποίηση την ενσωμάτωση του πυραύλου cruise MdCN (Scalp-NAVAL).

Και εκεί ξεκινούν τα ερωτήματα.

Οι «πανομοιότυπες» φρεγάτες που ναυπηγεί το γαλλικό Ναυτικό και τις οποίες θα εντάξει σε υπηρεσία έως το 2030, θα έχουν οπλισμό πυροβόλο των 76χλστ., δύο πυροβόλα των 20χλστ., 8 πυραύλους κατά πλοίων Exocet MM40 Block 3c, 16 Α/Α πυραύλους Aster 15/30 και τορπίλες MU90.

Εάν είναι πανομοιότυπες φυσικά λείπει ο MdCN. Εάν θα τοποθετηθεί, όπως διατείνονται οι Γάλλοι, τότε θα χρειαστεί ένας τουλάχιστον ακόμη SYLVER, ο Α70 για την περίπτωση, ώστε να μπορεί να μεταφέρει 8 βλήματα MdCN.

Έτσι τα σκάφη στην ελληνική διαμόρφωση θα διαθέτουν τρεις SYLVER είτε δύο Α50 και ένα Α70, είτε ένας Α50 και δύο Α70 σε περίπτωση που το ΠΝ ήθελε εν δυνάμει μεγαλύτερο φορτίο MdCN κάτι που όμως θεωρείται μάλλον απίθανο.

Πρόσφατα πάντως στην γαλλική πρεσβεία υπήρχε μοντέλο υπό κλίμακα μιας φρεγάτας FDI/Belh@rra με πυροβόλο Strales και τέσσερα συστήματα VLS SYLVER,

Αυτό είναι και το μεγαλύτερο φορτίο SYLVER που μπορεί να μεταφέρει το σκάφος. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για τρεις Α50 (24 βλήματα ASTER) και ένα Α70 (8 MdCN).

Γεγονός είναι ότι τα 16 ASTER είναι λίγα για την παροχή Α/Α άμυνας περιοχής, από τη στιγμή που μιλάμε για δύο μόνο πλοία. Έτσι ένα ακόμη SYLVER είναι απαραίτητο για 8 επιπλέον ASTER.
Το πρόβλημα είναι ότι εάν οι ελληνικές φρεγάτες είναι πανομοιότυπες με τις γαλλικές θα απουσιάζουν οι παρεμβολείς αντιμετώπισης αντιπλοϊκών πυραύλων και το αντιβληματικό σύστημα στην οροφή του υπόστεγου φιλοξενίας του ελικοπτέρου και του UAV.

Το ΠΝ θα πάρει πλοίο χωρίς αντιβληματική προστασία; Λίγο δύσκολο έως αδύνατο. Άρα ίσως τοποθετηθεί ένα Phalanx καθώς δεν χρειάζεται άλλες επεμβάσεις.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Από εκεί και πέρα, το κόστος θα ανέλθει στο 1 δισ.€ για κάθε σκάφος και η ναυπήγηση μπορεί να επιταχυνθεί για να λάβει το πρώτο το ΠΝ το 2024.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.