Ενώ λοιπόν οι παρατηρητές και οι αναλυτές της αμυντικής βιομηχανίας εστιάζουν στο νέο stealth μαχητικό επόμενης γενιάς J-20 της Κίνας, η κινεζική βιομηχανία κατασκευάζει σε μεγάλους αριθμούς ένα μαχητικό τέταρτης γενιάς, το J-10.
Έτσι, μαζί με έναν συγκεκριμένο αριθμό stealth μαχητικών πέμπτης γενιάς J-20, το Πεκίνο επιδιώκει να τα πλαισιώσει με εκατοντάδες συμβατικά τέταρτης γενιάς μαχητικά J-10.
Το μονοκινητήριο και μονοθέσιο J-10, που κατασκευάζει η Chengdu Aircraft Industry στην νοτιοδυτική Κίνα, πέταξε για πρώτη φορά το 1998 και εισήλθε στην πρώτη γραμμή υπηρεσίας το 2003, ενώ λόγω του σχεδιασμού του, πολλοί το παρομοιάζουν με το μαχητικό αεροσκάφος Lavi του Ισραήλ, αν και ποτέ δεν επιβεβαιώθηκε ότι οι Κινέζοι σκόπιμα αντέγραψαν τον σχεδιασμό του μοντέλου.
Η ετήσια έκθεση του Πενταγώνου για το 2018 αναφέρει για το J-10C ως “προηγμένο μαχητικό τέταρτης γενιάς οπλισμένο με τα πιο σύγχρονα οπλικά συστήματα τελευταίας γενιάς”.
Από την άλλη, το νέο μοντέλο J-10C, το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες εισήλθε στην πρώτη γραμμή υπηρεσίας το 2018, διαθέτει χαρακτηριστικά που βελτιώνουν τις αποδόσεις του κινητήρα αλλά μειώνει προφανώς και την “ορατότητα” του αεροσκάφους στα εχθρικά ραντάρ ενώ περιλαμβάνει τόσο αισθητήρα IRST όσο και ραντάρ AESA.