Με την είδηση ότι η Γερμανία προτίθεται να συνεργαστεί με την Γαλλία για την ναυπήγηση ενός αεροπλανοφόρου, μοιραία η σκέψη στρέφεται στις προηγούμενες προσπάθειες ή καλύτερα προσπάθεια της Γερμανίας να αναπτύξει ένα τέτοιο τύπο σκάφους που ήταν όμως ανεπιτυχείς.
Ουσιαστικά η μόνη τέτοια προσπάθεια έγινε κατά τη διάρκεια του Β΄ΠΠ όταν η χώρα θέλησε να ναυπηγήσει δύο αεροπλανοφόρα κλάσης Graf Zeppelin.
Μάλιστα το σκάφος επικεφαλής της κλάσης καθελκύστηκε αλλά δεν έγινε ποτέ επιχειρησιακό.
Η ναυπήγηση του ξεκίνησε το 1936 στις 28 Δεκεμβρίου στα ναυπηγεία Deutsche Werke στο Κίελο και το πλοίο καθελκύστηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1938, δηλαδή δύο χρόνια μετά.
Με την έναρξη του Β΄ΠΠ τον Σεπτέμβριο του 1939 το σκάφος, που θα μπορούσε να μεταφέρει 42 αεροσκάφη ήταν έτοιμο κατά 85%. Παρ΄όλα αυτά δεν μπόρεσε ποτέ να ολοκληρωθεί καθώς η προτεραιότητες για νέες ναυπηγήσεις ήταν άλλες. Τελικά το σκάφος εγκαταλείφθηκε και βυθίστηκε από το πλήρωμά του το Μάρτιο του 1945.
Το γερμανικό αεροπλανοφόρο ήταν εκτοπίσματος 33.550 τόνων, είχε μήκος 262 μέτρων, πλάτος 36,2 μ. και θα είχε 12 αεροσκάφη δίωξης (ναυτικές εκδόσεις του Bf-109) και 30 Ju-87 Stuka.