Δεν σας προκάλεσε έκπληξη η εξάπλωση της πανδημίας στα μειονοτικά χωριά της Θράκης. Οι φερόμενοι ως ”ηγέτες” της μουσουλμανικής μειονότητας εδώ και καιρό ενεθάρρυναν τον τοπικό πληθυσμό να αψηφήσει τα μέτρα της Κυβέρνησης και να ακούσει μέσα από τις δορυφορικές τηλεοράσεις μόνο όσα τον ”νουθετεί” ο Σουλτάνος Ερντογάν.
Πρώτοι αποκαλύψαμε το αντάρτικο που έκανε προς την ελληνική πολιτεία ο ψευδομουφτής Ιμπράμ Σερίφ δηλώνοντας ότι λαμβάνει εντολές από την Διεύθυνση θρησκευτικών υποθέσεων του Σουλτάνου.
Η εφημερίδα μας όμως ξέρει και κάτι άλλο: πως την ώρα που η Πολιτεία κυνηγά τους ιερείς και τους απαγορεύει να τελούν λειτουργίες σε κλειστούς ιερούς ναούς ανά την επικράτεια, στα μειονοτικά χωριά της Ξάνθης λειτουργούσαν μέχρι πρότινος παρανόμως και τα τζαμιά και το παζάρι έξω από τα τζαμιά με τα μεγάφωνα στο μιναρέ στο ”φουλ”. Και κανείς δεν τιμωρήθηκε. Παρόντες εκεί ήσαν και γνωστοί δημοσιογράφοι, υπάλληλοι του Τουρκικού Προξενείου που διέδιδαν δεξιά και αριστερά ότι ”εμείς παίρνουμε εντολές από την Άγκυρα”.
Και όταν έγιναν καταγγελίες ότι γινόταν από τα μεγάφωνα των τζαμιών πρόσκληση για ”Εζάν” (ιεροπραξία) οι ελληνικές αρχές όπως πληροφορούμαστε αναγκάστηκαν αντί να προχωρήσουν σε διώξεις, να ζητήσουν την παρέμβαση του ψευδομουφτή Μετέ διά του βουλευτή Ζειμπέκ. Τέτοιος εξευτελισμός.
Όπως μας ενημερώνουν μάλιστα οι έγκυρες πηγές μας στην περιοχή έγιναν και γάμοι (στο χωριό Δειλινά) και ανοιχτές κηδείες και μεβλήτ (προσευχή) μόνο ο Μητροπολίτης Κυθήρων και ο ιερεύς Γκοτσόπουλος της Πάτρας ήταν το πρόβλημα.
Το “Μένουμε Σπίτι” επίσης δεν εφαρμόστηκε στην Θράκη γιατί οι μουσουλμάνες αντάλλασσαν επισκέψεις για καφέ, οι αυλές των σπιτιών στις μειονοτικές περιοχές ενώνονται. Προσθέστε σε αυτό τους εποχικούς εργάτες που επέστρεψαν από χώρες της Ευρώπης και φοιτητές από την Πόλη και ιδού γιατί είχαμε έκρηξη κρουσμάτων στις μειονοτικές περιοχές της Θράκης. Είμαστε αξιολύπητοι. Οι καμπάνες είναι πρόβλημα, οι μιναρέδες όχι.
Πηγή «Εστία»