Ένα «ελάττωμα» που μπορεί να προκαλέσει δομικές αστοχίες στο ουραίο τμήμα των F-35 όταν το αεροσκάφος πρέπει να διατηρήσει παρατεταμένες υπερηχητικές ταχύτητες, δεν αξίζει να επιλυθεί και θα αντιμετωπιστεί, και αντ αυτού, θα «επιλυθεί» με την αλλαγή των «παραμέτρων πτήσης», δηλαδή απλά δεν θα πετούν… υπερηχητικά.
Το ελάττωμα, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 2019, αφορά το γεγονός ότι σε εξαιρετικά μεγάλα υψόμετρα, τα F-35 του Αμερικανικού Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών μπορούν να πετάξουν με υπερηχητικές ταχύτητες για πολύ μικρό διάστημα, προτού υπάρξει κίνδυνος δομικής ζημιάς και απώλειας ικανότητας stealth.
Η διόρθωση του προβλήματος, εκτός από κοστοβόρα θα χρειαστεί και κάποιο απροσδιόριστο, αλλά προφανώς μεγάλο διάστημα. Η λύση επομένως δεν μπορούσε να είναι άλλη από την αλλαγή του φακέλου πτήσης, επιβάλλοντας περιορισμό στη χρονική διάρκεια που το αεροσκάφος θα πετά σε υπερηχητικές ταχύτητες, πρακτικά δηλαδή δεν θα πετούν σε ταχύτητες άνω του 1 mach.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.