Ένα «ελάττωμα» που μπορεί να προκαλέσει δομικές αστοχίες στο ουραίο τμήμα των F-35 όταν το αεροσκάφος πρέπει να διατηρήσει παρατεταμένες υπερηχητικές ταχύτητες, δεν αξίζει να επιλυθεί και θα αντιμετωπιστεί, και αντ αυτού, θα «επιλυθεί» με την αλλαγή των «παραμέτρων πτήσης», δηλαδή απλά δεν θα πετούν… υπερηχητικά.
Το ελάττωμα, που αναφέρθηκε για πρώτη φορά το 2019, αφορά το γεγονός ότι σε εξαιρετικά μεγάλα υψόμετρα, τα F-35 του Αμερικανικού Ναυτικού και του Σώματος Πεζοναυτών μπορούν να πετάξουν με υπερηχητικές ταχύτητες για πολύ μικρό διάστημα, προτού υπάρξει κίνδυνος δομικής ζημιάς και απώλειας ικανότητας stealth.
Η διόρθωση του προβλήματος, εκτός από κοστοβόρα θα χρειαστεί και κάποιο απροσδιόριστο, αλλά προφανώς μεγάλο διάστημα. Η λύση επομένως δεν μπορούσε να είναι άλλη από την αλλαγή του φακέλου πτήσης, επιβάλλοντας περιορισμό στη χρονική διάρκεια που το αεροσκάφος θα πετά σε υπερηχητικές ταχύτητες, πρακτικά δηλαδή δεν θα πετούν σε ταχύτητες άνω του 1 mach.