Το 2018, με σχετική ανακοίνωση του το Κινεζικό Υπουργείο Άμυνας δήλωσε ότι το νέο stealth μαχητικό αεροσκάφος J-20 της Κίνας εντάχθηκε στον στόλο της Κινεζικής Πολεμικής Αεροπορίας.
Η Κίνα έχει παρουσιάσει το J-20, ως ανταγωνιστή των stealth μαχητικών 5ης γενιάς των ΗΠΑ, F-22 και F-35. Αλλά μια μελέτη θέτει υπό αμφισβήτηση αυτούς τους ισχυρισμούς ειδικά προς το ζήτημα των κινητήρων που στερούν “πόντους” στα κινεζικά μαχητικά.
Συγκεκριμένα, το South China Morning Post (SCMP) ανέφερε ότι «η Κίνα βιάστηκε να εντάξει στην υπηρεσία το πρώτο stealth μαχητικό J-20 της, παραβιάζοντας το αρχικό χρονοδιάγραμμα και χρησιμοποιώντας κινητήρες χαμηλότερων δυνατοτήτων ως προσωρινή λύση, εξαιτίας των αυξανόμενων προκλήσεων ασφάλειας στην περιοχή».
Σύμφωνα με το SCMP, «οι ικανότητές του J-20 είναι πολύ περιορισμένες, επηρεάζοντας την ευελιξία και την αποδοτικότητα των καυσίμων του, καθώς και το ίχνος που θα αφήνει στα εχθρικά ραντάρ όταν πετά με υπερηχητικές ταχύτητες».
Η έρευνα υπογραμμίζει ότι τα J-20 αρχικά σχεδιάστηκαν για να τροφοδοτούνται από έναν ειδικά σχεδιασμένο κινητήρα W-15. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια των δοκιμών το 2015, ο κινητήρας W-15 εξερράγη. Αν και κανείς δεν τραυματίστηκε στην έκρηξη, οι κινέζοι μηχανικοί δεν μπόρεσαν να φτιάξουν τον κινητήρα.
Μια δεύτερη κινεζική στρατιωτική πηγή ισχυρίστηκε στο SCMP ότι «οι Κινέζοι τεχνικοί αμτιμετωπίζουν δυσκολίες στην προσαρμογή του κινητήρα, ώστε να μπορεί να παραχθεί μαζικά”.
Προς το παρόν, τα καινούργια μοντέλα J-20 της Κίνας χρησιμοποιούν κινητήρες WS-10B. Σύμφωνα με το SCMP, o WS-10B είναι μια τροποποιημένη έκδοση του κινητήρα WS-10 Taihang, που κατασκευάστηκε για να τροφοδοτήσει τα μαχητικά 4ης γενιάς J-10 και J-11 της Κίνας.