Συνεχίζονται οι δοκιμές ανάπτυξης και ολοκλήρωσης του ραντάρ τεχνολογίας AESA E-SCAN στα Eurofighter τα οποία προορίζονται για την Αεροπορία του Κουβέιτ.
Οι δοκιμές πραγματοποιούνται από την Leonardo S.p.A. (τέως Finmeccanica) και συγκεκριμένα το τμήμα δοκιμών αεροσκαφών και είναι απαιτητικές και πολύπλοκες.
Μετά από την πρώτη του πτήση με το νέο ραντάρ τον Νοέμβριο, το πρωτότυπο IPA 6 πραγματοποίησε σειρά πτήσεων δοκιμάζοντας τις διάφορες διαμορφώσεις και λειτουργίες του ραντάρ τον Μάρτιο έναντι του Eurofighter IPA2 (Instrumented Production Aircraft) και κατόπιν κατά αεροσκαφών Eurofighter της Ιταλικής Αεροπορίας.
Η συμμετοχή πολεμικών αεροποριών που πετούν με το EF-2000 είναι απαραίτητη για να εξομοιώσουν εχθρικούς στόχους υψηλών ικανοτήτων.
Αυτήν την περίοδο το ISPA 6 πραγματοποιεί δοκιμές ECCM (Electronic Counter-Countermeasures) του ραντάρ E-SCAN και με την ολοκλήρωσή τους θα πετά ως το τέλος του έτους σε τελικές δοκιμές αποδοχής για την ανάπτυξη του λογισμικού του ραντάρ.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.