ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Στη χώρα του παραλόγου: Εμφανίστηκε ναυπηγική πρόταση για κορβέτα για το ΠΝ από την ΟΝΕΧ

Στη χώρα του παραλόγου: Εμφανίστηκε ναυπηγική πρόταση για κορβέτα για το ΠΝ από την ΟΝΕΧ

H εταιρεία ΟΝΕΧ ανακοίνωσε την πρόθεσή της να εμπλακεί σε ένα πιθανό σχέδιο ναυπήγησης ενός σχεδίου κορβέτας προϊόν συνεργασίας ιδιωτικών ναυπηγείων των ΗΠΑ της Ελλάδας, του Ισραήλ και της ίδιας της ONEX που διαχειρίζεται τα ναυπηγεία της Σύρου.

Tην 16η Ιουνίου 2020 υπέγραψε η αμερικανικών συμφερόντων ΟΝΕΧ που διαχειρίζεται τα ναυπηγεία με την Israel Shipyards Ltd.

Σε αυτό το σχέδιο η ONEX έχει δώσει τον τίτλο «Θεμιστοκλής».

Στελέχη της εταιρείας δηλώνουν ότι αφορά όχι μόνο το ΠΝ αλλά και την διεθνή αγορά.

Το ΠΝ δηλώνει ότι αγνοεί το ζήτημα.

Να σημειώσουμε, ότι μέχρι στιγμή το ΠΝ δεν έχει εκφράσει επίσημο ενδιαφέρον για σκάφη κλάσης κορβέτας αλλά έχει μείνει μόνο στις Belharra τα οποία είναι τα μόνα πλοία για τα οποία έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις.

Ανώτατη πηγή του ΠΝ με την οποία επικοινώνησε το pronews.gr απαντώντας σε σχετικό ερώτημα δήλωσε: «Αυτή τη στιγμή επίσημα, οι μόνες προτάσεις που συζητούμε και για τις οποίες έχει υπογραφεί σχετικό μνημόνιο από την πολιτική ηγεσία είναι αυτή των γαλλικών φρεγατών Belharra. Ούτε γνωρίζουμε κάτι για κάποια κλάση κορβετών με το όνομα “Θεμιστοκλής”»

Ολόκληρη η ανακοίνωσή της είναι η εξής:

«Ο νέος σχεδιασμός της κορβέτας “Θεμιστοκλής” συνδυάζει την τεχνογνωσία της ελληνικής, ισραηλινής και αμερικανικής βιομηχανίας, και την επόμενη γενιά λειτουργικών προδιαγραφών στο μέλλον του ναυτικού πόλεμου. Πρόκειται για ένα σκάφος πολλαπλών χρήσεων με μήκος 72 μέτρα και εκτόπισμα περίπου 800 τόνων. Η κορβέτα Θεμιστοκλής μπορεί επίσης να φτάσει ταχύτητα πάνω από 30kn. Μπορεί να λειτουργήσει ένα μεσαίου μεγέθους θαλάσσιο ελικόπτερο, αλλά υποστηρίζει επίσης μοναδικές δυνατότητες ανάπτυξης μονάδων ειδικών δυνάμεων. Ο “Θεμιστοκλής” περιλαμβάνει τελευταίας τεχνολογίας όπλα και ηλεκτρονικά συστήματα, τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν στις ειδικές απαιτήσεις των πελατών» επισημαίνεται σε ανακοίνωση της ΟΝΕΧ.

«Για την ONEX Neorion Shipyards και την Israel Shipyards Ltd το όνομα Θεμιστοκλής συμβολίζει τις κοινές αρχές, τον πολιτισμό και τις αξίες των λαών μας, με βάση την ελευθερία, τη δημοκρατία και ισχύς εν τη ενώσει».

Tεχνικά χαρακτηριστικά:

Class and type: Corvette

Displacement: 800 tonnes

Length: 72 m (236.22 ft)

Beam: 10.25 m (33.63 ft)

Draft: less than 3 m (9.84 ft)

Propulsion: two MTU 16V1163M94 V16 diesel engines; 5920KW (7939bhp) each

Speed:

cruise: 18kn
sustained: 28kn
maximum: above 30kn

Range: 5,500 kilometres (3,000 nmi)

Endurance: 21 days

Complement:

50 officers and crewmen
20 passengers or commandos

Sensors and
processing systems: IAI Elta EL/M-2258 Advanced Lightweight Phased Array (ALPHA) multi-mission naval radar

Armament:

8 RGM-84 Harpoon or Gabriel anti-ship missiles
16 Barak 8 surface-to-air missiles
Otobreda 76 mm naval gun
6 Mark 32 torpedo tubes (Mark 46 torpedoes)

Aircraft carried: up to AW139 class

Aviation facilities: 15.3 meter helipad and helicopter hangar

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.