Η αμερικανική Αεροπορία επιδιώκει να αυξήσει τον αριθμό των F-22 Raptor, παίρνοντας πίσω μερικά αεροσκάφη από την πτέρυγα εκπαίδευσης και μετατρέποντάς τα κατάλληλα για πολεμικές επιχειρήσεις, σύμφωνα με δηλώσεις του διοικητή της Διοίκησης Αεροπορικής Μάχης, στρατηγού James Holmes.
Παράλληλα, όμως αποκαλύφθηκε ένα άλλο απροσδόκητο πρόβλημα που έχει προκύψει από την χρήση του αεροσκάφους όλα αυτά τα χρόνια. Αυτά τα μαχητικά αεροσκάφη εισήλθαν σε υπηρεσία το 2005, με το τελευταίο να παραδίδεται το 2012.
Το αεροσκάφος έχει πετάξει περισσότερο από ό, τι είχε αρχικά προβλέψει ο κλάδος, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιαστεί έλλειψη κινητήρων για το F-22, σύμφωνα πάντα με τον Holmes, που τόνισε ότι «το μεγαλύτερο πρόβλημα με το αεροσκάφος είναι ότι δεν έχουμε αρκετούς κινητήρες για να ικανοποιήσουμε τις απαιτήσεις μας».
Όπως και για το F-22A, έτσι και για τον κινητήρα F119 της Pratt & Whitney, η γραμμή παραγωγής έχει κλείσει και δεν είναι εφικτό να κατασκευαστούν καινούριοι κινητήρες. Παρόλο που οι υπάρχοντες απολαμβάνουν πλήρους τεχνικής υποστήριξης από τον κατασκευαστή, και παρόλο που αποκτήθηκε αριθμός πλεονασματικών κινητήρων, ο αριθμός συνολικά είναι δεδομένος και δεν αλλάζει.
Και καθώς οι κινητήρες όλου του στόλου αεροσκαφών F-22A γράφουν ώρες ασταμάτητα τόσο για εκπαίδευση πιλότων όσο και σε επιχειρησιακές αποστολές ανά τον κόσμο, οι διαθεσιμότητές τους μοιραία έχουν πτωτική πορεία.
Τώρα που και πως θα βρουν νέους κινητήρες είναι άγνωστο.