Η ανάπτυξη του Su-47 που ξεκίνησε να σχεδιάζεται τη δεκαετία του 1970, ως I-90 και εισήλθε στα δοκιμαστικά σχέδια ως S-37 της Sukhoi και ανταγωνιστικό του MiG 1.44 από τον Mikoyan-Gurevich. Από το S-37 προέκυψε το Su-47 με εμπροσθοκληνείς πτέρυγες.
Τα πλεονεκτήματα των πτερύγων αυτών είναι η καλύτερη ευελιξία, οι υψηλότερες γωνίες επίθεσης, λόγω της μεγαλύτερης πλευστότητας και της χαμηλότερης ταχύτητας “στολαρίσματος” από ό, τι στα περισσότερα αεροσκάφη.
Τελικά δεν προχώρησε στο στάδιο της παραγωγής καθώς οι εκδόσεις του Su-27/Su-30/Su-35 υπερκάλυπταν τις ανάγκες ενώ αθόρυβα είχε ξεκινήσει ο σχεδιασμός του Su-57.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.