Με καθυστέρηση ενάμιση έτους τουλάχιστον, αναμένεται να εισέλθει σε υπηρεσία το πρώτο εξάμηνο του 2021 το πρώτο μαχητικό πέμπτης γενιάς της ρωσικής Αεροπορίας Su-57, καθώς πλέον έχει τεθεί σε σε μαζική παραγωγή, μετά το ατύχημα προ δεκαμήνου, που καθυστέρησε το όλο πρόγραμμα.
Το μαχητικό όταν ενταχθεί σε ικανούς αριθμούς σε υπηρεσία (π.χ. δύο Μοίρες, συνολικά 40 αεροσκάφη) θα αποτελέσει τον μοχλό ανατροπής της υστέρησης της ρωσικής Αεροπορίας έναντι της αμερικανικής σε μία σειρά στρατηγικών αποστολών που απαιτούν χαμηλή παρατηρησιμότητα από το αεροσκάφος φορέα.
Το 2022 αναμένεται να ολοκληρωθούν οι δοκιμές προπαραγωγής που ξεκίνησαν το 2018 και το 2023 θα ξεκινήσει η εγκατάσταση των νέων θηριωδών κινητήρων συνολικής ώσης 82.000 λιβρών.
Ο νέος κινητήρας (Izdeliye 30) έχει αναπτυχθεί από την Lyulka Design Bureau. Σε σχέση με τους πολύ ισχυρούς και αξιόπιστους AL-41F1, οι νέοι κινητήρες είναι 30% πιο ισχυροί και έχουν 50% χαμηλότερες απαιτήσεις συντήρησης.
Οι πρώτες εικόνες ενός Su-57 σε μαζική παραγωγή έχουν δημοσιευτεί στο ενημερωτικό δελτίο του εργοστασίου Amoms Komsomolsk, όπου κατασκευάζονται τα συγκεκριμένα μαχητικά.
Η ρωσική Αεροπορία θα αποκτήσει 76 Su-57 μέχρι το τέλος του 2027.
«Στα χαρτιά» θα αποτελέσει το κορυφαίο μαχητικό αεροσκάφος παγκοσμίω,ς μέχρι την επιχειρησιακή ένταξη των μαχητικών 5ης++ γενιάς στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.