Η κοινοπραξία που είναι και η μόνη που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την προβληματική ΕΛΒΟ, κατασκευάζει ήδη θωρακισμένα οχήματα(γνωστά και στον ΕΣ καθώς τα Hummer φορείς των Α/Τ Kornet φέρουν θωράκιση της εταιρείας) ενώ δέλεαρ(ελπίζουμε όχι και μόνο αυτό) της είναι και η αντικατάσταση των 10.000 οχημάτων του Ελληνικού Στρατού.
Η κοινοπραξία SK Group και η Plasan ισραηλινών συμφερόντων, είναι η μόνη που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση της κρατικής επιχείρησης μόλις και αν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες.
Η ισραηλινή εταιρεία στην γκάμα της έχει τα δύο οχήματα το Guarder και το SandCat. Το πρώτο μεταφοράς προσωπικού βασισμένο στο φορτηγό ΜΑΝ (που κατασκεύαζε και η ΕΛΒΟ) και το δεύτερο βασίζεται πλέον σε σασί των Ford F-350/-550.
Όμως η ισραηλινή εταιρεία στα πλαίσια της προσπάθειας αντικατάστασης των ισραηλινών γενικής χρήσης οχημάτων David(ουσιαστικά ελαφρά θωρακισμένο Landrover defender 110) προχώρησε σε συνεργασία με την σειρά Mercedes Benz G Class (G-Wagen) που επίσης είχε άδεια και κατασκεύαζε επί σειρά ετών η ΕΛΒΟ (τα γνωστά μας τζιπάκια).
Το όχημα έτσι που έχει αναπτύξει η Plasan και παρουσίασε το 2018 (σε στάδιο δοκιμών, προπαραγωγής) είναι το Hyrax.
Το όχημα βασίζεται στο νέο Mercedes Benz G300 CDI Rolling Chassis που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία το 2017 και έχει κινητήρα 183 Hp μέγιστο βάρος 4,8 τόνων και οφέλιμο φορτίο 810 κιλών. Μπορεί να μεταφερθεί με ελικόπτερο ή C-130. Η συνθετική θωράκισή του είναι επιπέδου ΙΙ(μπορεί να αυξηθεί) και έχει ικανότητα μεταφοράς τηλεχειριζόμενου σταθμού οπλισμού ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 4 άτομα εκτός του διμελούς πληρώματος.