ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Τιμή και Δόξα στους Ίκαρους της Κωνσταντινούπολης!
prodeals

Παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου από τουρκικά UAV με… ελληνική άδεια: Γιατί τις απέκρυψε το ΓΕΕΘΑ;

Παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου από τουρκικά UAV με…  ελληνική άδεια: Γιατί τις απέκρυψε το ΓΕΕΘΑ;

Τουρκικά μη επανδρωμένα αεροσκάφη πραγματοποίησαν τέσσερις συνολικά παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου το Σαββατοκύριακο που πέρασε, δύο το Σάββατο και άλλες δύο την Κυριακή.

Τα τουρκικά UAV παραβίασαν τον ΕΕΧ στην περιοχή των Δωδεκανήσων, παρόλα αυτά οι παραβιάσεις δεν ανακοινώθηκαν από την Αθήνα.

Το θέμα όμως περιπλέκεται ακόμη περισσότερο καθώς οι παραβιάσεις αυτές φαίνεται να έγιναν με ελληνική άδεια!

Αυτό γιατί στις 27 Νοεμβρίου η Ελλάδα είχε εγκρίνει πτήσεις τουρκικών UAV ανατολικά της Ρόδου και εντός του ελληνικού FIR!

Όπως σημειώνεται στη ΝΟΤΑΜ τα τουρκικά UAV θα πετάξουν μεταξύ 15 και 20 χιλιάδων ποδών εντός του FIR Αθηνών, αφού πρώτα θα έχει προηγηθεί συνεννόηση και ενημέρωση των ελληνικών αρχών από τις αντίστοιχες τουρκικές.

Επίσης αναφέρεται ότι τα τουρκικά UAV υποτίθεται ότι θα παρέμεναν εκτός του εύρους των 10 ν.μ, του Εθνικού εναέριου χώρου, κάτι που τελικά δεν έγινε.

Ο λόγος που εγκρίθηκαν πτήσεις τουρκικών UAV στο ν.α. Αιγαίο άγνωστος, όπως άγνωστο και γιατί επιχειρήθηκε να κρατηθούν κρυφές οι παραβιάσεις του ΕΕΧ.

TURKISH NAVY UNMANNED ACFT FLIGHTS WILL TAKE PLACE WITHIN ATHINAI FIR AS DESCRIBED BELOW:

1.- AREA (WITHOUT FIRING) : 361230N 0284400E – 355910N 0291506E –

355832N 0295510E – 342726N 0295510E – 343233N 0285541E –

350500N 0280000E – 361230N 0284400E.

AWYS R19 AND M601 (LAKAD-EVENO), N127 (EXELA-BENEM),

G18 AND L609 (NILAS-ALKIS), L995 (IRBAX-VANZA), N128 (OTHON-FOXLI),

L52 (TIRMO-VAXOS), N134 (MASES-VANZA), L53 (ANIDE-MASES), N129

(TIRMO-KUMBI), R78 AND M978 (NIPIS-TOSKA), W54 (ORVIS-ANTAR)

AFFECTED.

VERTICAL LIMITS: 15000FT-20000FT AMSL.

2.- PROCEDURES FOR UNMANNED AIRCRAFT:

2.1.- PRIOR ENTERING ATHINAI FIR, COORDINATION AND RADIO CONTACT

SHALL BE ESTABLISHED WITH THE COMPETENT ATHINAI FIR ATC UNIT,

ACCORDING TO ICAO ANNEX 2, APPENDIX 4, PARAS 1.3 AND 1.4 PROVISIONS

FOR THE UNMANNED ACFT FLIGHTS.

2.2.- UNMANNED AIRCRAFT SHALL NOT AFFECT HELLENIC NATIONAL AIRSPACE LESS THAN 10NM ACCORDING TO AIP-GREECE, ENR 1.1-1, PARA 1.1.1.2.1.

2.3.- FLIGHT PLANS SHALL BE SUBMITTED ACCORDING TO ICAO ANNEX 2, APPENDIX 4, PARA 1.6 AND ACCORDING TO AIP-GREECE, ENR 1.10 AND GEN 1.7-1. FL150 – FL200, DEC 05 2101-09 0550, 09 1510-15 0550, 15 1510-21 0550,

21 1510-22 0300, 23 1700-JAN 05 2059, 05 DEC 21:01 2020 UNTIL 05 JAN 20:59 2021.

CREATED: 27 NOV 13:04 2020

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.