ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Δεν μας είπαν, τους καφέδες ποιος τους πλήρωσε στην Βουδαπέστη; Ο Χριστοδουίδης σαν ο μικρός της παρέας;
prodeals

ΚΙΝΑΛ: «Γιατί στέλνουμε τα C-130 μας στο Ισραήλ για συντήρηση;»

ΚΙΝΑΛ: «Γιατί στέλνουμε τα C-130 μας στο Ισραήλ για συντήρηση;»

Ερώτηση στη Βουλή κατατλεθηκε από τον Βουλευτή του Κινήματος Αλλαγής, κ. Γιώργο Φραγγίδη, κατόπιν σχετικών προτάσεων του Τομέα Άμυνας του Κινήματος, προς τους Υπουργούς Εθνικής Άμυνας, κ. Ν. Παναγιωτόπουλο, και Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, για την εργοστασιακή συντήρηση μεταφορικών αεροσκαφών (Α/Φ) C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας στο Ισραήλ.

Συγκεκριμένα, στην υπόψη ερώτηση, αναφέρεται ότι,

Δημοσιογραφικές πληροφορίες αναφέρουν ότι έχει επέλθει συμφωνία για την άμεση μεταφορά ορισμένου αριθμού μεταφορικών αεροσκαφών (Α/Φ) C-130 της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) στην ΙΑΙ (Israel Aerospace Industries), προκειμένου να υποστούν την απαιτούμενη εργοστασιακή συντήρηση, ώστε στη συνέχεια να τεθούν στη επιχειρησιακή εκμετάλλευση της ΠΑ.

Η αξιοποίηση των εν λόγω μεταφορικών Α/Φ θεωρείται επείγουσα, αφού αυτά αποτελούν την σπονδυλική στήλη του μεταφορικού στόλου της ΠΑ και των ΕΔ, τόσο στην ειρήνη όσο και σε περίοδο επιχειρήσεων.

Η Πολιτεία αδιαφόρησε συνειδητά τα τελευταία επτά χρόνια και αυτό είχε ως αποτέλεσμα σημαντικός αριθμός αυτών των Α/Φ να βρίσκονται παρκαρισμένα στα αεροδρόμια της ΠΑ, Τανάγρας (114ΠΜ) και Ελευσίνας (112ΠΜ), καθώς και στους χώρους της ΕΑΒ (τέσσερα Α/Φ), η οποία δεν δύναται να προχωρήσει με ταχείς ρυθμούς στις εργασίες συντήρησης, λόγω έλλειψης του έμπειρου τεχνικού προσωπικού.

Η Κυβέρνηση ενάμιση χρόνο, παρότι το Κίνημα Αλλαγής έχει θίξει το θέμα πολλάκις στη βουλή, δεν ενέσκηψε στη λύση του προβλήματος μέσω της στελέχωσης της ΕΑΒ με το κατάλληλο έμπειρο τεχνικό προσωπικό και τώρα σκέφτεται την μεταφορά ορισμένου αριθμού αεροσκαφών για εργοστασιακή συντήρηση στο Ισραήλ, μία λύση που στερείται λογικής για πολλούς λόγους.

Δεδομένου ότι: Η ΕΑΒ διαθέτει αποδεδειγμένα την τεχνογνωσία για την αξιοποίηση των εν λόγω αεροσκαφών και επιπλέον διαθέτει την πιστοποίηση της Lockheed Martin για την εργοστασιακή συντήρηση των Α/Φ C-130.

Δεδομένου ότι: Υπάρχει η βέλτιστη λύση, ώστε το όλο πρόγραμμα αξιοποίησης των αεροσκαφών C-130 να τρέξει με γρηγορότερους ρυθμούς στην ΕΑΒ, που εξαρτάται από την κυβερνητική βούληση.

Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί, Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος και Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας

1. Ποια θα είναι η όλη διαδικασία προώθησης των αεροσκαφών C-130 στην ΙΑΙ; Τι θα προβλέπει η σύμβαση ως προς το έργο συντήρησης και ως προς το χρονοδιάγραμμα παράδοσης;

2. Πόσα Α/Φ σκέφτεστε να προωθήσετε στην IAI και με τι κόστος;

3. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα παραδόσεων των τεσσάρων (4) Α/Φ (που σας έχουμε ζητήσει πολλάκις χωρίς ανταπόκριση), που βρίσκονται στο υπόστεγο της ΕΑΒ;

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

4. Γιατί δεν έχετε μεριμνήσει και σχεδιάσει το εν λόγω έργο της εργοστασιακής συντήρησης να πραγματοποιηθεί στην ΕΑΒ, παρότι το πρόβλημα ήταν διαχρονικά γνωστό;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.