Στα πλαίσια των εορτασμών για τα 200 χρόνια από την έναρξη της Επανάστασης του 1821 Διακλαδικής Σχολής Πολέμου (ΑΔΙΣΠΟ) και Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ την 27η Ιανουαρίου 2021 παρουσίασαν διαδικτυακά εκδήλωση τιμής στο στράτευμα, με τίτλο «Από τα Καλάβρυτα στο Ναβαρίνο: Η στρατιωτική αφήγηση της Επανάστασης», στον σύνδεσμο που ακολουθεί (https://www.auth.gr/news/press/28863).

Πριν την έναρξη της διαδικτυακής εκδήλωσης παρουσία του Υπουργού Εθνικής Άμυνας κ. Νικόλαου Παναγιωτόπουλου και του Α/ΓΕΕΘΑ Στγου Κωνσταντίνου Φλώρου, ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου, και ο Διοικητής της ΑΔΙΣΠΟ, Υποναύαρχος Δημήτριος Καβουλάκος ΠΝ υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ του ΑΠΘ Θεσσαλονίκης και της (ΑΔΙΣΠΟ).

Στην εκδήλωση ήταν επίσημος καλεσμένος και ο κ. Tom R. Maguire Αντιπρόεδρος του τμήματος ΑΗΕΡΑ HJ41 KAΛΑΜΑΡΙΑ «ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ» και Πρόεδρος της Association of the US ARMY – AUSA Hellenic Chapter.

(Φωτo. πριν από την εκδήλωση ο Υποναύαρχος Δημήτριος Καβουλάκος και Tom R. Maguire US ARMY Maj. Ret.)

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το μνημόνιο προβλέπει τη συνεργασία των δύο εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων σε τομείς εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού ενδιαφέροντος. Ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου, επισήμανε ότι «η υπογραφή αυτού του Μνημονίου Συνεργασίας σηματοδοτεί τη στενότερη επαφή των δύο Ιδρυμάτων. Οι απόφοιτοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν εκατέρωθεν μαθήματα και προγράμματα σπουδών, καθώς επίσης να εκπονούν διδακτορικές και μεταδιδακτορικές διατριβές, αντίστοιχες του ειδικού τομέα ενδιαφέροντός τους. Θεωρούμε ότι βήματα όπως το σημερινό έχουν το δικό τους ειδικό βάρος, καθώς κατ’ αυτόν τον τρόπο αποφεύγουμε λόγω και έργω την αυτοαπομόνωση, που αποτελεί μία επαναλαμβανόμενη πτυχή στην καθημερινότητα των ελληνικών δημοσίων εκπαιδευτικών φορέων. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η προσπάθεια που ξεκινά σήμερα θα έχει τον αντίκτυπο που της αναλογεί, τόσο σε ακαδημαϊκό όσο και σε ερευνητικό επίπεδο».