Σύμφωνα με το πρακτορείο TASS, η αυτοματοποίηση που έχει χρησιμοποιηθεί στα συστήματα του Su-57 είναι τόσο εκτεταμένη και τέτοια που, θεωρητικά τουλάχιστον, το μαχητικό μετά την απογείωση μπορεί να πετάει… μόνο του, χωρίς καμία παρέμβαση του πιλότου.
Σύμφωνα με το περιοδικό της United Aircraft Corporation που κατασκευάζει το μαχητικό 5ης γενιάς πολλαπλών ρόλων, ακόμα και η διαδικασία αναζήτησης στόχων και επίθεσης είναι «επαρκώς αυτοματοποιημένη» δίνοντας μεγάλη ευελιξία στους πιλότους.
Ειδικοί της εταιρείας αναφέρουν ότι το Su-57 διαθέτει δείκτες πολλαπλών χρήσεων που παρέχουν στους πιλότους τεράστιους όγκους πληροφοριών για την τακτική κατάσταση και τη λειτουργία των συστημάτων του μαχητικού καθώς και ευφυή υποστήριξη για της επιχειρησιακές ανάγκες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.