Ύποπτη προσάραξη φορτηγού πλοίου υπό σημαία Σιέρα Λεόνε φέρεται να καταγράφηκε την περασμένη Πέμπτη στην Ψέριμο.
Η προσάραξη φέρεται να έγινε σε ένα σημείο που δεν θεωρείται επικίνδυνο για τη ναυσιπλοΐα, μάλιστα χωρίς ιδιαίτερα κακές καιρικές συνθήκες (έπνεαν άνεμοι τεσσάρων μποφόρ).
Τουλάχιστον αυτό υποστηρίζει με ρεπορτάζ της η «Καθημερινή», το οποίο μεταφέρουμε με κάθε επιφύλαξη.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ η αρχική άρνηση του Αζέρου πλοιάρχου να ζητήσει βοήθεια από τις ελληνικές αρχές ενέτεινε τις ανησυχίες για πιθανή προβοκάτσια, ανάλογη με εκείνη που οδήγησε στο επεισόδιο των Ιμίων το 1996.
Τις ανησυχίες για πιθανή προβοκάτσια, ανάλογη με εκείνη που οδήγησε στο επεισόδιο των Ιμίων το 1996, ενέτεινε η αρχική άρνηση του Αζέρου πλοιάρχου να ζητήσει βοήθεια από τις ελληνικές Αρχές. Την ελληνική προσοχή φέρεται να κέντρισε το γεγονός ότι, αμέσως μετά την προσάραξη και το σήμα κινδύνου από το τουρκικών συμφερόντων πλοίο, έσπευσε τουρκική ακταιωρός στην περιοχή, εντός των ελληνικών χωρικών υδάτων.
Ωστόσο, σύμφωνα πάντα με την πηγή, η εγρήγορση του Λιμενικού Σώματος και η συνεννόηση με όλες τις αρμόδιες πλευρές (του Πολεμικού Ναυτικού συμπεριλαμβανομένου) οδήγησαν στην αποχώρηση των Τούρκων.
Τελικά, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το πρόβλημα φέρεται να λύθηκε μέσω της πλοιοκτήτριας εταιρείας, καθώς το πλοίο, με φορτίο άνω των 3.000 τόνων τσιμέντου, μεταφέρθηκε μέσω δύο ελληνικών ρυμουλκών, από την περιοχή στα βορειοανατολικά της Ψερίμου, στα ανοιχτά μεταξύ Κω και Καλύμνου, όπου και αναμένεται να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες ώστε να σταματήσει η εισροή υδάτων. Υπενθυμίζεται ότι η Ψέριμος βρίσκεται λίγα μίλια νότια των Ιμίων και περιλαμβάνεται στην κατηγορία των νησιών που η Άγκυρα εντάσσει στη θεωρία των «γκρίζων ζωνών».