ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Ενώπιον του ανακριτή ο πιλότος του συντονιστικού ελικοπτέρου που επιχείρησε στο Μάτι

Ενώπιον του ανακριτή ο πιλότος του συντονιστικού ελικοπτέρου που επιχείρησε στο Μάτι

Ενώπιον του ανακριτή βρέθηκε το πρωί ο χειριστής του συντονιστικού ελικοπτέρου «ΦΛΟΓΑ 1», της Πυροσβεστικής που το μοιραίο απόγευμα πέταξε πάνω από το Μάτι προκειμένου να δώσει εικόνα της φωτιάς στην ηγεσία του Σώματος.

Ο χειριστής κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια δια παραλείψεως κατά συρροή και σωματική βλάβη από αμέλεια δια παραλείψεως από υπόχρεους και μη κατά συρροή γιατί διέκοψε την πτήση πάνω από τη φλεγόμενη περιοχή προκειμένου να προσγειωθεί για ανεφοδιασμό.

Την προηγούμενη ημέρα το συγκεκριμένο ελικόπτερο βρισκόταν στην υπηρεσία του ΕΚΑΒ στη Θεσσαλονίκη και στις 23 Ιουλίου του 2018 κλήθηκε να πετάξει πάνω από την Κινέτα. Στη συνέχεια λίγο μετά τις 17.00 βρέθηκε στο Νταού Πεντέλης, με τον συγκυβερνήτη και δύο συντονιστές που έδωσαν στο Αρχηγείο του ΠΣ πληροφορίες και εικόνα από κάμερα για τη φωτιά που είχε ξεκινήσει και επεκτεινόταν ταχύτατα λόγω των θυελλωδών ανέμων.

Αναζητούσε αεροδρόμιο για ανεφοδιασμό

Σύμφωνα με τους συναδέλφους του, ο πιλότος έκανε τα πάντα για να παραμείνει στον αέρα όσο το δυνατόν περισσότερη ώρα, ωστόσο ήταν υποχρεωμένος να διασφαλίσει την ασφάλεια του μέσου και των επιβαινόντων. Όταν τα καύσιμα άρχισαν να μειώνονται, αναζήτησε σημείο ανεφοδιασμού στα αεροδρόμια της Ελευσίνα και της Τανάγρας που είχαν ήδη κλείσει. Ζήτησε επίμονα άδεια για προσγείωση του ελικοπτέρου και τελικά το αεροδρόμιο της Ελευσίνας του επέτρεψε με δική του ευθύνη να προσγειωθεί και να ανεφοδιαστεί. Στη συνέχεια απογειώθηκε ξανά για το Μάτι την ώρα που όπως επισημαίνουν οι συνάδελφοί του, άλλα μεγαλύτερα ελικόπτερα αρνούνταν να πετάξουν λόγω των καιρικών συνθηκών.

Ωστόσο την κρίσιμη ώρα που η πύρινη κόλαση εξαπλωνόταν στο Μάτι το συντονιστικό ελικόπτερο δεν πετούσε. Παράγοντες του Πυροσβεστικού Σώματος επισημαίνουν ότι λόγω της κρισιμότητας του ρόλου του, το ελικόπτερο αυτό δεν πρέπει να χρησιμοποιείται από το ΕΚΑΒ ειδικά σε περιόδους υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς και η χρήση του να γίνεται λελογισμένα ώστε να μην ξεμένει σε τόσο δύσκολες συνθήκες,

Στον ανακριτή κλήθηκε και ο συγκυβερνήτης του ελικοπτέρου , ενώ η ανάκριση για το Μάτι βρίσκεται στην τελική ευθεία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.