ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Συγκλονιστικό βίντεο: Η πρώτη κοινή πτήση του μαχητικού 5ης γενιάς Su-57 με το στρατηγικό υπερ-μαχητικό drone Su-70!

Συγκλονιστικό βίντεο: Η πρώτη κοινή πτήση του μαχητικού 5ης γενιάς Su-57 με το στρατηγικό υπερ-μαχητικό drone Su-70!

Σε μια επίδειξη ισχύος από το… μέλλον προχώρησε η Ρωσία δίνονταν στην δημοσιότητα ένα βίντεο από την πρώτη κοινή πτήση του μαχητικού αεροσκάφους-ρομπότ Sukhoi S-70 Okhotnik-B με το αεροσκάφος πέμπτης γενιάς Su-57!

Οταν στην Ελλάδα, η κάποτε προηγμένη Πολεμική Αεροπορία θα περιμένει το 2028 για να ολοκληρώσει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των F-16 περιμένοντας μάταια το UCAV nEUROn το οποίο δεν πρόκειται να εισέλθει ποτέ σε υπηρεσία, στην Ρωσία πέρασαν στις ρομποτικές αεροπορικές επιχειρήσεις!

Πρόκειται για το πρώτο παγκοσμίως πραγματικό μαχητικό αεροσκάφος-ρομπότ, με την έννοια της ενσωμάτωσης τεχνητής νοημοσύνης και της αυτόνομης ελεγχόμενης από τον υπολογιστή του αεροσκάφους, πτήσης.

Το μη επανδρωμένο, stealth μαχητικό στρατηγικής κρούσης Sukhoi S-70 Okhotnik-B, έχει απίστευτες επιδόσεις στο εναέριο πεδίο μάχης, ενώ εντυπωσιάζει με τον όγκο του, αφού είναι μακράν το μεγαλύτερο μη επανδρωμένο αερόχημα παγκοσμίως.

Θα συνεργάζεται με το Su-57, αλλά και τα Su-35/30BM, όπως και τα MiG-29BM/-35 σε μια ποικιλία αποστολών που ξεκινά από την στρατηγική αναχαίτιση και φτάνει μέχρι τον στρατηγικό βομβαρδισμό.

Εχει άνοιγμα πτερύγων (εκπέτασμα) μεγαλύτερο των 20 μέτρων, μέγιστο βάρος απογείωσης 20 περίπου τόνους (το διπλάσιο ενός Rafale) και ικανότητα μεταφοράς οπλισμού εσωτερικά σε μεγάλες αποστάσεις.

Το άκρως απόρρητο πρόγραμμα του ρωσικού υπουργείου Αμυνας, έχει εισέλθει πλέον σε φάση προπαραγωγής και στο τέλος του 2020 η πρώτη Μοίρα θα είναι έτοιμη ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2021 θα κηρυχθεί επιχειρησιακή.

Η μέγιστη ταχύτητα του αεροχήματος θα είναι υψηλή υποηχητική 1.000 χλμ / ώρα ακόμη και με πλήρες φορτίο, ενώ η εμβέλεια του θα φτάνει τα 6.000 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό εν πτήσει.

Με έναν ανεφοδιασμό (αναπτύχθηκε ειδικό λογισμικό για να μπορεί να πλησιάζει και να ανεφοδιάζεται από αεροσκάφη-τάνκερ) η ακτίνα του διπλασιάζεται. To αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με ραντάρ AESA που εκπέμπει στην L-Band, προκειμένου να αντιμετωπίζει τα εχθρικά stealth μαχητικά.

Το αερόχημα-ρομπότ θα μπορεί να φέρει όπλα βάρους 2.000 κιλών σε δύο εσωτερικούς χώρους στην άτρακτο.

Μπορεί το βάρος να ακούγεται μικρό σε σύγκριση με τα επανδρωμένα μαχητικά/βομβαρδιστικά, αλλά το αεροσκάφος στοιχίζει το 1/12 από ένα Tu-160M, έχει 1000 φορές μικρότερο ίχνος στα εχθρικά ραντάρ (πρακτικά αόρατο), κατευθύνεται με τεχνητή νοημοσύνη στον στόχο του και μια σουίτα ηλεκτρονικών αντιμέτρων που «νεκρώνει» οτιδήποτε βρίσκεται σε ακτίνα 500 χλμ. από το σημείο που επιχειρεί.

Και το κυριότερο: Είναι πολλαπλού ρόλου. Μπορεί να εκτελέσει αποστολές αέρος-αέρος και αέρος-εδάφους με την ίδια άνεση.

Το μαχητικό κοστίζει το 1/4 από ένα Su-57 και το χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης, αλλά και η ευκολία παραγωγής, αντίθετα με τα υψηλού κόστους επανδρωμένα μαχητικά, θα επιτρέψει την αντικατάσταση όλων των παλαιών μαχητικών της Ρωσικής Αεροπορίας μέχρι το 2035.

Το νέο ρωσικό UAV άρχισε να αναπτύσσεται το 2011, χρονιά κατά την οποία υπογράφηκε και η σχετική σύμβαση, ενώ το 2014 παρουσιάστηκε ομοίωμά του σε φυσικό μέγεθος στη ρωσική πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.

Με ειδικές βαφές απορρόφησης της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας για την επικάλυψη των επιφανειών του και σχήμα stealth, είναι εξοπλισμένος με έναν κινητήρα AL-41F που είναι επίσης εγκατεστημένος στα Su-35S.

Η ανάπτυξη του Okhotnik έγινε από το γραφείο Sukhoi που δανείστηκε στοιχεία από το προγενέστερο Skal του γραφείου MiG και η κατασκευή έγινε κάτω από αυξημένα μέτρα ασφαλείας και υπό απόλυτη μυστικότητα στις εγκαταστάσεις παραγωγής αεροσκαφών του Novosibirsk.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=Cpx4oPUa0iI

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.