ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Στην έκδοση F3-O4T με ραντάρ AESA θα ανήκουν τα 12 μεταχειρισμένα Rafale που θα πάρει η Ελλάδα

Στην έκδοση F3-O4T με ραντάρ AESA θα ανήκουν τα 12 μεταχειρισμένα Rafale που θα πάρει η Ελλάδα

Λεπτομέρειες για τα Rafale που πρόκειται να προμηθευτεί η Ελλάδα, δίνουν γαλλικά δημοσιεύματα.

Σύμφωνα με αυτά αρχικά το Παρίσι ήταν υπέρ της πώλησης 8 νέων Rafale στην Ελλάδα, προκειμένου να ενισχύσει την κατασκευάστρια Dassault, αλλά η Ελλάδα πίεσε αυτά να είναι 6 τελικά, προκειμένου να συμπιέσει το κόστος.

Έστω και έτσι, τονίζει το γαλλικό δημοσίευμα, τα μεταχειρισμένα αεροσκάφη που θα παραλάβει η Ελλάδα, θα προέρχονται από τα πλέον νέα που έχει παραλάβει η γαλλική Αεροπορία.

Αυτά σύμφωνα με πληροφορίες είναι κατασκευής 2012-2018 και ανήκουν στην υποέκδοση F3-O4T κάτι που σημαίνει ότι φέρουν ραντάρ AESA RBE-2 και φυσικά βλήματα SCALP-EG, μεταξύ άλλων.

Έτσι σε συνδυασμό με τα 6 νέα της έκδοσης F3R δημιουργείται μια δύναμη από 18 μαχητικά της έκδοσης F3 η οποία η ελληνική Πολεμική Αεροπορία, θα εξασφαλίσει αδιαμφισβήτητο πλεονέκτημα έναντι της τουρκικής.

Ποια είναι η υποέδκοση F3-O4T και τι περιλαμβάνει

Τα Rafale της συγκεκριμένης έκδοσης διαθέτουν:

Ραντάρ AESA RBE-2

Σύστημα προειδοποίησης επερχομένου βλήματος DDM-NG

Αισθητήρα IRST (στο υπέρυθρο φάσμα) OSF-IT, βελτιωμένης έκδοσης του αρχικού OSF.

Δυνατότητα μεταφοράς του βελτιωμένου ατρακτίδιου Damocles-XF με επιπλέον κάμερα ημέρας υψηλής ευκρίνειας περάν της υπάρχουσας IIR

Κινητήρες M88-2-E4 με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου από 2 έως 4%.

Αυτό που είναι άγνωστο είναι εάν τα 6 νέα Rafale της ΠΑ θα διαθέτουν μια βελτιωμένη έκδοση των κινητήρων M88, που προορίζεται για εξαγωγές (είχε προταθεί στα ΗΑΕ) αλλά απαιτεί μεγαλύτερο αεραγωγό κατά 1,5 εκατ. και εφαρμογή υλικών RAM για την βελτίωση του Η/Μ ίχνους του αεροσκάφους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.