ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Γιατί τα πυροσβεστικά αεροπλάνα δεν έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα; – Τι αναφέρει πτέραρχος εν αποστρατεία

«Το δέντρο της Πολεμικής Αεροπορίας ποτίζεται πάντα με ιδρώτα αλλά και με αίμα»

Γιατί τα πυροσβεστικά αεροπλάνα δεν έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα; – Τι αναφέρει πτέραρχος εν αποστρατεία

Την ώρα που Ελλάδα έχει βυθιστεί στο πένθος μετά από τον χαμό των δυο πιλότων του Canadair που συνετρίβη το μεσημέρι της Τρίτης στην Κάρυστο, οι ειδικοί αναλυτές, αναφέρουν πως κανένα αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας δεν απογειώνεται αν δεν γίνει εξονυχιστικός έλεγχος από τους μηχανικούς.

Γιατί όμως τα πυροσβεστικά αεροπλάνα, όπως το Canadair που κατέπεσε στην Κάρυστο, δεν διαθέτουν εκτινασσόμενα καθίσματα;

Ο πτέραρχος εν αποστρατεία Κώστας Ιατρίδης εξήγησε σήμερα γιατί τα πυροσβεστικά αεροσκάφη δεν έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα, ενώ, σχολιάζοντας τη χθεσινή τραγωδία, είπε ότι «το δέντρο της Πολεμικής Αεροπορίας ποτίζεται πάντα με ιδρώτα αλλά και με αίμα».

Ειδικότερα, μιλώντας στο MEGA, o Κ.Ιατρίδης εξήγησε ότι κανένα μεταφορικό αεροσκάφος ή πυροσβεστικό δεν έχει κάθισμα εκτίναξης. Έχουν μόνο τα μαχητικά έτσι τα έχει ο κατασκευαστής. Είναι δύσκολο να υπάρχουν εκτινασσόμενα καθίσματα.

Σε πολλά αεροσκάφη υπάρχουν πολλές φορές 2-3 πιλότοι μαζί με τον μηχανικό όπως είναι τα C-130 και είναι δύσκολο να υπάρξει εκτίναξη. Λόγω κατασκευής είναι δύσκολο να φύγουν οι πιλότοι ή όσοι βρίσκονται στην καμπίνα», είπε.

«Ο μόνος τρόπος είναι η σκληρή εκπαίδευση, το πρωτόκολλο και η ασφάλεια των πτήσεων. Μόνο αυτά μπορεί να προλαμβάνουν ένα δυστύχημα ή μία τραγική κατάληξη.

Πολλές φορές, όταν βλέπει ο πιλότος να καίγονται περιουσίες και ότι κινδυνεύουν άνθρωποι, κάνει ό,τι είναι δυνατόν, με αυτοθυσία κατεβαίνοντας και πιο χαμηλά για να σβήσει πιο αποτελεσματικά μια φωτιά.

Όσο πιο ψηλά ρίχνεις το νερό και όσο πιο μεγάλη είναι η φωτιά, οι υψηλές θερμοκρασίες , το νερό εξατμίζεται. Γι’ αυτό πολλές φορές οι πιλότοι αναγκάζονται να το ρίξουν λίγο πιο χαμηλά για να υπάρχει αποτέλεσμα», συμπλήρωσε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αυτό που γεννά ερωτήματα και εξετάζει η Πολεμική Αεροπορία είναι γιατί το εν λόγω αεροσκάφος πετούσε πολύ χαμηλά στην τελευταία υδροληψία, λίγο πριν συντριβεί.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.