Τραγικές είναι οι εικόνες από την βάση ελικοπτέρων στο Στεφανοβίκειο, οι οποίες δείχνουν μεταφορικά ελικόπτερα Bell UH-1 Iroquois (ανεπίσημα Huey) της Aεροπορίας Στρατού, να έχουν βουλιάξει στο βυθό του θεσσαλικού κάμπου.
Έτσι λοιπόν αντί να πετάνε πάνω από τις πληγείσες περιοχές και να προσφέρουν βοήθεια στους εγκλωβισμένους κατοίκους της Θεσσαλίας, κατέληξαν να… κολυμπάνε.
Έτσι καταλήγουν λοιπόν τα χρήματα του ελληνικού λαού, στον «πάτο».
Όλα αυτά την ίδια ώρα που η πολιτική και στρατιωτική ηγεσία της χώρας διαβεβαίωναν τους πολίτες ότι όλες οι στρατιωτικές δυνάμεις βρίσκονταν σε απόλυτη ετοιμότητα να προβούν σε επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης των εκατοντάδων εγκλωβισμένων πολιτών.
Μάλιστα, είχαν φτάσει στο σημείο να υποστηρίξουν ότι ο λόγος που τα στρατιωτικά ελικόπτερα δεν είχαν απογειωθεί τις πρώτες ώρες ήταν οι κακές καιρικές συνθήκες!
Άφαντα και τα Super Puma τα οποία δεν πετάνε γιατί είναι ασυντήρητα, γεγονός που οφείλεται στην κυβερνητική επιλογή να αναθέσει την συντήρηση των στρατιωτικών ελικοπτέρων σε ιδιωτικό συνεργείο για το οποίο το Ελεγκτικό Συνέδριο δεν έδωσε έγκριση υλοποίησης της σχετικής σύμβασης, διότι το συγκεκριμένο συνεργείο δεν είναι πιστοποιημένο από την κατασκευάστρια εταιρεία!
Το οξύμωρο είναι ότι ενώ τα ελληνικά Super Puma βρίσκονται καθηλωμένα, ασυντήρητα και κανιβαλισμένα στα υπόστεγα, έσπευσαν για βοήθεια στους πληγέντες της Θεσσαλίας τα τρία ελβετικά πυροσβεστικά Super Puma που είχαν έρθει στον Έβρο για να συνδράμουν στην μάχη κατάσβεσης της φωτιάς στο Δάσος της Δαδιάς και τα οποία παρέμεναν στην Ελλάδα λόγω της κακοκαιρίας.
Σχετική ανακοίνωση για την συνδρομή τους στην Θεσσαλία έκανε η ελβετική πρεσβεία στην Αθήνα και όχι οι αρμόδιες ελληνικές Αρχές.
Να σημειωθεί ότι από τα 12 ελικόπτερα Super Puma που διαθέτει η Ελλάδα, πετούν μόλις τα 2 με 3, ενώ τα άλλα σαπίζουν ή «καννιβαλίζονται» για ανταλλακτικά.
Όμως αυτό δεν συμβαίνει μόνο με τα Super Puma.
Οι πρόσφατες επιχειρησιακές ανάγκες της ΕΜΑΚ στην Τουρκία και της αποστολής στην Αίγυπτο, που κατέληξαν σε φιάσκο, αποκάλυψαν ακόμα μία εξοργιστική κατάσταση:
Από τα 13 νευραλγικά μεταγωγικά C130 της ΠΑ, πετά μόνο το ένα!
Και το θέμα δεν σταματά ούτε στα C130. Τραγική είναι και η κατάσταση των νεότερων και πιο μικρών μεταγωγικών C27 Spartan, από τα οποία η ΠΑ έχει 8 και πετούν μόλις τα δύο!
Τον περασμένο Φεβρουάριο ο Μητσοτάκης παρήγγειλε 6 καινούρια C130, ενώ αυτές τις μέρες κλείνει και ο φάκελος για την προμήθεια νέων ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.