ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

Θρίλερ στον αέρα στις ΗΠΑ: Πιλότος πέθανε την ώρα της απογείωσης – Το αεροπλάνο προσγείωσε ο συγκυβερνήτης

Ακόμη ένας αιφνίδιος θάνατος - Έθεσε σε κίνδυνο τις ζωές 57 επιβατών και του πληρώματος

Θρίλερ στον αέρα στις ΗΠΑ: Πιλότος πέθανε την ώρα της απογείωσης – Το αεροπλάνο προσγείωσε ο συγκυβερνήτης

Η Envoy Air, θυγατρική της American Airlines, επιβεβαίωσε την Τρίτη (22/11) ότι ένας πιλότος που υπέστη «επείγουσα ιατρική κατάσταση» κατά τη διάρκεια πτήσης απεβίωσε.

Η πτήση είχε αναχωρήσει από το Διεθνές Αεροδρόμιο O’Hare του Σικάγο το Σάββατο και επέστρεψε λίγο μετά την απογείωση λόγω της επείγουσας κατάστασης του κυβερνήτη του αεροσκάφους.

Ενώ η εταιρεία  δεν έχει σχολιάσει την αιτία της «ιατρικής έκτακτης ανάγκης», ο κυβερνήτης  Ρικ Γουίλσον, υπεύθυνος Επιχειρήσεων Πτήσεων στην αεροπορική εταιρεία, είπε σε μήνυμα προς τους υπαλλήλους ότι ο πιλότος ήταν κυβερνήτης  σε εκπαίδευση.

«Παρά τις ηρωικές προσπάθειες των επιβαινόντων και των πρώτων ανταποκριτών στο έδαφος, ο συνάδελφός μας πέθανε στο νοσοκομείο. Είμαστε βαθιά λυπημένοι και κάνουμε ό,τι μπορούμε για να στηρίξουμε την οικογένειά του και τους συναδέλφους μας αυτή τη στιγμή».

Η πτήση 3556 της Envoy Air είχε προορισμό το διεθνές αεροδρόμιο John Glenn στο Columbus του Οχάιο και γινόταν με ένα , ένα Embraer E175 και αριθμό σειράς N269NN.

Σύμφωνα με στοιχεία της Flight Aware, το αεροσκάφος  αναχώρησε από τον  διάδρομο 28R και πέταξε βόρεια του αεροδρομίου πριν επιστρέψει πίσω  για να προσγειωθεί.

Σύμφωνα με το Aero Insider, ο δεύτερος πιλότος που καθόταν στο δεξί κάθισμα του συγκυβερνήτη ανέφερε στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας (ATC) ότι ο κυβερνήτης  είχε χάσει τις αισθήσεις του  και ότι έπρεπε να επιστρέψουν στο O’Hare πετώντας εκείνη την ώρα περίπου στα 5.000 πόδια.

«Πρέπει να επιστρέψουμε. Ο καπετάνιος δεν έχει τις αισθήσεις του. Θα χρειαστούμε ϊατρικό προσωπικό».

Στη συνέχεια, ο πύργος  ελέγχου συμβούλεψε τον πιλότο να αρχίσει να χάσει ύψος  και να επανατοποθετήσει το αεροσκάφος για προσγείωση στον διάδρομο 28C. Στο έδαφος, ο πιλότος ενημέρωσε την ATC ότι θα έπρεπε να βγει  από τον διάδρομο σε τροχόδρομο, για να μετακινήσει τον κυβερνήτη από τη θέση του για να φτάσει το αεροσκάφος στην πύλη L23.

«Θα πάμε στην πύλη, αλλά δεν ξέρω πώς θα τον βγάλουμε έξω», είπε.

 «Ευχαριστώ ειλικρινά τον Captain Brandon Hendrickson, για την ηγεσία και τον επαγγελματισμό του στον ασφαλή χειρισμό του αεροσκάφους, των επιβατών και του πληρώματος του», είπε ο Wilson.

Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Αεροπορίας των ΗΠΑ  (FAA) ερευνά τώρα το περιστατικό. Πηγές της FAA  πιστεύουν ότι ο άτυχος κυβερνήτης  πέθανε από καρδιακή προσβολή, αλλά οι αξιωματούχοι δεν έχουν επιβεβαιώσει την αιτία θανάτου. Στο αεροσκάφος επέβαιναν πενήντα επτά επιβάτες και πλήρωμα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://twitter.com/Tweetpalsng/status/1595447031056994305

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.