Ακόμα ένα περιστατικό απόπειρας απαγωγής παιδιών από σχολείο της Νιγηρίας έλαβε χώρα τις τελευταίες ώρες.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση αξιωματούχων, μαθητές και δάσκαλοι δημοτικού σχολείου στην πολιτεία Καντούνα της βορειοδυτικής Νιγηρίας, απήχθησαν από ένοπλους, στο πέμπτο παρόμοιο περιστατικό που καταγράφεται στην αφρικανική χώρα από τον Δεκέμβριο.
Ο επίτροπος ασφαλείας της πολιτείας Καντούνα δήλωσε τη Δευτέρα, ότι η κρατική κυβέρνηση έχει λάβει αναφορές για απαγωγή μαθητών και δασκάλων από δημοτικό σχολείο της περιοχής.
«Η Κρατική Κυβέρνηση της Καντούνα λαμβάνει επί του παρόντος λεπτομέρειες σχετικά με τον πραγματικό αριθμό μαθητών και δασκάλων που έχουν αναφερθεί ότι έχουν απαχθεί και θα εκδώσει μια συνολική δήλωση το συντομότερο δυνατό», ανέφερε ο επίτροπος.
Η τάση της απαγωγής από εκπαιδευτικά ιδρύματα ξεκίνησε από την τζιχαντιστική ομάδα Μπόκο Χαράμ, η οποία «άρπαξε» 270 κορίτσια από ένα σχολείο στο Τσίμποκ στα βορειοανατολικά της χώρας το 2014. Περίπου 100 από αυτά δεν βρέθηκαν ποτέ. Ένοπλες εγκληματικές συμμορίες που ζητούν λύτρα έχουν έκτοτε πραγματοποιήσει ανάλογες επιθέσεις.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.