ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Ο Κ.Μητσοτάκης «απειλεί με εκλογές» τους φιλοσαμαρικούς. Πρώτη φορά κάποιος «απειλεί» με... άλμα στο κενό!
prodeals

Ερυθρά Θάλασσα: Οι Χούθι χτύπησαν εμπορικό πλοίο – Υπέστη «ελαφριά» ζημιά (βίντεο)

Το σκάφος και το πλήρωμα είναι ασφαλή και συνεχίζουν το δρομολόγιο προς τον λιμένα που αποτελεί τον επόμενο προορισμό τους

Ερυθρά Θάλασσα: Οι Χούθι χτύπησαν εμπορικό πλοίο – Υπέστη «ελαφριά» ζημιά (βίντεο)

Ο βρετανικός φορέας ασφάλειας της ναυσιπλοΐας UKMTO, ανακοίνωσε τα ξημερώματα του Σαββάτου πως ένα εμπορικό πλοίο, δέχθηκε επίθεση από άγνωστο αντικείμενο στην Ερυθρά Θάλασσα και υπέστη «ελαφριά» ζημιά.

«Το σκάφος και το πλήρωμα είναι ασφαλή και συνεχίζουν το δρομολόγιο προς τον λιμένα που αποτελεί τον επόμενο προορισμό τους», πρόσθεσε στην έκτακτη ενημέρωσή του διευκρινίζοντας πως το «συμβάν» αυτό εκτυλίχθηκε στον θαλάσσιο χώρο 76 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά της πόλης Χοντάιντα, λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα.

Δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το πλήγμα, ιδίως για ποιο πλοίο επρόκειτο.

Το κίνημα ανταρτών Ανσάρ Αλλάχ («υποστηρικτές του Θεού»), γνωστότερο με το επώνυμο της οικογένειας των ηγετών του, Χούθι, το οποίο έχει κυριεύσει το μεγαλύτερο μέρος της βόρειας Υεμένης και θεωρείται προσκείμενο στο Ιράν, εξαπολύει από τον Νοέμβριο επιθέσεις εναντίον εμπορικών πλοίων που κατ’ αυτό «συνδέονται» με το Ισραήλ, σε ένδειξη «αλληλεγγύης» προς τους Παλαιστίνιους στη Λωρίδα της Γάζας, όπου μαίνεται για όγδοο μήνα ο πόλεμος του Ισραήλ και της Χαμάς, γεγονός που εντείνει την ανησυχία για το ενδεχόμενο εξάπλωσης του πολέμου στην περιφέρεια.

Οι επιθέσεις των Χούθι με drones και πυραύλους έχουν αναγκάσει μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες να σταματήσουν τα δρομολόγια πλοίων μέσω Ερυθράς Θάλασσας προς τη Διώρυγα του Σουέζ, τμήμα υδάτινης οδού στρατηγικής σημασίας, από την οποία διερχόταν πριν από τον πόλεμο το 12% ως 15% του παγκόσμιου εμπορίου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τα περισσότερα πλοία πλέον κάνουν τον γύρο της Αφρικής, κάτι που κάνει τις θαλάσσιες μεταφορές πολύ πιο χρονοβόρες και δαπανηρές.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.