ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Να πούμε «Ευτυχές το Νέο Έτος» τώρα που πέρασαν τα Χριστούγεννα; Εμείς θα το πούμε, αλλά θα είναι «Ευτυχές» για το 90% των πολιτών;
prodeals

Francis Scott Key Bridge: Τα σενάρια που εξετάζονται για την κατάρρευση της μετά τη σύγκρουση

Η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους είναι λιγότερο πιθανή

Francis Scott Key Bridge: Τα σενάρια που εξετάζονται για την κατάρρευση της μετά τη σύγκρουση

Τα σενάρια για το φορτηγό πλοίο Dali που έπεσε πάνω στην γέφυρα Francis Scott Key στη Βαλτιμόρη με αποτέλεσμα την κατάρρευσή της εξετάζουν οι ειδικοί.

Οι τελευταίες πληροφορίες να κάνουν λόγο για δύο άτομα που ανασύρθηκαν ζωντανά από το νερό, με το ένα εξ αυτών να είναι σε πολύ σοβαρή κατάσταση.

Σύμφωνα με την ενημέρωση από τον αρχηγό της πυροσβεστικής οι δύτες που έχουν βουτήξει στο νερό αναζητούν έως επτά άτομα.

Σύμφωνα με τον διευθυντή της εταιρείας Maritime Risk and Safety Consultants Ltd, η πιθανότερη εξήγηση για την πορεία του πλοίου ήταν κάποια μηχανική βλάβη στο μήκους 300 μέτρων φορτηγό σημαίας Σιγκαπούρης.

Ο ίδιος υποστηρίζει ότι η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους είναι λιγότερο πιθανή, καθώς αρκετοί θα ήταν αυτοί που ήταν σε υπηρεσία τη στιγμή της πρόσκρουσης στη γέφυρα. «Δεν υπάρχει χώρος για λάθη ενός ατόμου γιατί κάποιοι άλλοι που θα ήταν παρόντες θα φώναζαν “κάτι συμβαίνει εδώ”» πρόσθεσε ο Βρετανός ειδικός. Κατά τον ίδιο «η πιθανότερη αιτία του συμβάντος είναι κάποια βλάβη στη μηχανή του πλοίου ή στο σύστημα πλοήγησης».

Την εκδοχή αυτή ενισχύει η ανακοίνωση της εταιρεία Synergy Marine Group που διαχειρίζεται το πλοίο που έπεσε πάνω στη γέφυρα, σύμφωνα με την οποία, όπως μετέδωσε το Sky News, στα μέλη του πληρώματος που έχουν καταμετρηθεί βρίσκονται και δύο «πιλότοι» (σ.σ. πρόκειται για εργαζόμενους σε λιμάνια που επιβιβάζονται στα πλοία όταν αυτά τα προσεγγίζουν ή αποπλέουν από αυτά).

Ενδεικτική της σοβαρότητας της κατάστασης είναι, πάντως, η απόφαση του κυβερνήτη του Μέριλαντ, Γουές Μουρ, να την κηρύξει σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης προκειμένου να υπάρξει ενίσχυση από την κυβέρνηση Μπάιντεν.

Η ανάλυση των καρέ

Το βρετανικό κανάλι προχώρησε σε ανάλυση των καρέ πριν την πρόσκρουση του πλοίου αλλά και των δεδομένων από την κίνησή του, σημειώνοντας ότι το Dali φαίνεται να χάνει ισχύ στη μηχανή, να προσαρμόζει την πορεία του και να βγάζει καπνό πριν να χτυπήσει τη γέφυρα στη Βαλτιμόρη.

Όπως φαίνεται στα στοπ καρέ από τη στιγμή της πρόσκρουσης, στις 01:24:32 τοπική ώρα το πλοίο φαίνεται να χάνει ισχύ για περίπου 60 δευτερόλεπτα. Ένα λεπτό αργότερα από το πλοίο βγαίνουν καπνοί ενώ τα φώτα σβήνουν για δεύτερη φορά περίπου δύο λεπτά πριν την πρόσκρουση στην Francis Scott Key Bridge.

Στις 01:28:44 τοπική ώρα Βαλτιμόρης το πλοίο προσκρούει σε πυλώνα της γέφυρας που καταρρέει μέσα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα.

Η έρευνα διάσωσης

Μετά την πρόσκρουση του πλοίου και την κατάρρευση της γέφυρας είναι σε εξέλιξη μια μεγάλη επιχείρηση διάσωσης, καθώς σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της πυροσβεστικής της Βαλτιμόρης στο νερό μπορεί να έχουν βρεθεί έως και 20 εργάτες που ήταν στην γέφυρα τα ξημερώματα της Τρίτης.

Την επιχείρηση δυσκολεύουν οι χαμηλές θερμοκρασίες του νερού στην περιοχή (9-10 βαθμούς Κελσίου) αλλά και το πετρέλαιο που έχει χυθεί στο νερό.

Δείτε live εικόνα από τη Βαλτιμόρη

Η γέφυρα

Η Francis Scott Key Bridge, η μεγαλύτερη στην περιοχή της Βαλτιμόρης, κατασκευάστηκε το 1977, έχει μήκος 2,6 χλμ. και υπολογίζεται ότι σε ετήσια βάση τη διασχίζουν 11,5 εκατομμύρια οχήματα με το κόστος κατασκευής της να είναι 110 εκατομμύρια δολάρια.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η γέφυρα αποτελεί μέρος του αυτοκινητόδρομου Ι-95, του βασικού αυτοκινητόδρομου που διατρέχει την ανατολική ακτή των ΗΠΑ από τον βορρά ως τον νότο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.