ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα...
prodeals

Ινδία: Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και 20 τραυματίστηκαν μετά τον εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας

Στη συντήρηση εντοπίζουν το πρόβλημα οι ειδικοί

Ινδία: Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και 20 τραυματίστηκαν μετά τον εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας

Η Indian Express επικαλέστηκε ανώνυμο σιδηροδρομικό αξιωματούχο που δήλωσε ότι «δεν υπήρξε σύγκρουση» και ότι ο εκτροχιασμός οφείλεται σε σφάλμα.

Δύο άνθρωποι σκοτώθηκαν και 20 τραυματίστηκαν μετά τον εκτροχιασμό επιβατικής αμαξοστοιχίας στη βόρεια Ινδία την Τρίτη 30 Ιουλίου.

Αναλυτικότερα, η αμαξοστοιχία κατευθυνόυαν από το Χάουρα στην ανατολική Ινδία προς τη Βομβάη στη δυτική ακτή, όταν 22 βαγόνια της βγήκαν από τις ράγες στο Μπαραμπάμπου στο κρατίδιο Τζάρκχαντ περίπου στις 3.45 π.μ. τοπική ώρα της Τρίτης.

Η εφημερίδα Hindustan Times αναφέρεει ότι οι νεκροί ανασύρθηκαν από τις τουαλέτες του τρένου.

Σύμφωνα με τον Independent, τα τοπικά μέσα έχουν αντικρουόμενες αναφορές για την σύγκρουση, καθώς ενώ η εφημερίδα Howrah Mumbai Mail κάνει λόγο για 12 βαγόνια που εκτροχιάστηκαν και για μια εν εξελίξει επιχείρηση διάσωσης, παράλληλα, η Indian Express, ωστόσο, επικαλέστηκε ανώνυμο σιδηροδρομικό αξιωματούχο που δήλωσε ότι «δεν υπήρξε σύγκρουση» και ότι ο εκτροχιασμός οφείλεται σε σφάλμα.

Εν τω μεταξύ, το ατύχημα στις 30 Ιουλίου αποτελεί το δεύτερο θανατηφόρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στη βόρεια Ινδία τον Ιούλιο.

Νωρίτερα, στις 18 Ιουλίου, τουλάχιστον τέσσερις άνθρωποι σκοτώθηκαν και 20 τραυματίστηκαν, όταν εκτροχιάστηκε τρένο στο Ούταρ Πραντές.

Επιπλέον, δέκα άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους τον περασμένο μήνα όταν μια εμπορική αμαξοστοιχία έπεσε πάνω σε ακινητοποιημένο επιβατικό τρένο στο ανατολικό κρατίδιο της Δυτικής Βεγγάλης. Και σε ένα από τα πιο θανατηφόρα σιδηροδρομικά δυστυχήματα της χώρας, περισσότεροι από 280 άνθρωποι σκοτώθηκαν πέρυσι στην ανατολική πολιτεία Οντίσα.

Κριτική στην κυβέρνηση για αμέλεια

Το σερί θανατηφόρων συγκρούσεων και εκτροχιασμών τρένων έχει προκαλέσει εκτεταμένες ανησυχίες για την ασφάλεια στη χώρα και ώθησε τους ηγέτες της αντιπολίτευσης να κατηγορήσουν την κυβέρνηση του πρωθυπουργού Ναρέντρα Μόντι για κακοδιοίκηση.

Αποκαλώντας την τελευταία τραγωδία «καταστροφικό σιδηροδρομικό ατύχημα», η επικεφαλής υπουργός της Δυτικής Βεγγάλης Mamata Banerjee ρώτησε:

«Αυτή είναι η διακυβέρνηση; Αυτή η σειρά από εφιάλτες σχεδόν κάθε εβδομάδα, αυτή η ατελείωτη πομπή θανάτων και τραυματισμών στις σιδηροδρομικές γραμμές, για πόσο καιρό θα το ανεχόμαστε αυτό;» ρώτησε.

Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το Κογκρέσο, άσκησε δριμεία κριτική στον ομοσπονδιακό υπουργό σιδηροδρόμων Ασουίνι Βάισναου.

Ο εκπρόσωπος του κόμματος, Jairam Ramesh, δήλωσε ότι ο «αποτυχημένος υπουργός» έχει «επιβλέψει τρία ατυχήματα» από τον Ιούνιο με αποτέλεσμα 17 θανάτους, αλλά δεν υπάρχει «λογοδοτήσει σε κανέναν».

Άλυτο πρόβλημα παραμένουν οι εκτροχιασμοί παρά τις χρηματικές ενισχύσεις.

Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ινδίας υφίσταται μετασχηματισμό ύψους 28 δισ. ευρώμε νέα τρένα και σύγχρονους σταθμούς στο πλαίσιο της προσπάθειας του κ. Μόντι να ενισχύσει τις υποδομές και τη συνδεσιμότητα, δήλωσε ο κ. Vaishnaw κατά την παρουσίαση του νέου σιδηροδρομικού προϋπολογισμού στις 23 Ιουλίου, προσθέτοντας ότι σχεδόν 12 δις ευρώ θα δαπανηθούν για την ενίσχυση της ασφάλειας του εθνικού αερομεταφορέα.

Όμως, παρά τις προσπάθειες αναβάθμισης της υποδομής, ο πρώην πρόεδρος του Συμβουλίου Σιδηροδρόμων Vivek Sahai δήλωσε στο BBC ότι οι εκτροχιασμοί παραμένουν ένα άλυτο πρόβλημα.

Αύξηση στα σιδηροδρομικά ατυχήματα – Στη συντήρηση εντοπίζεται το πρόβλημα

Σύμφωνα με έκθεση της Επιτροπής για την Ασφάλεια των Σιδηροδρόμων, ο αριθμός των σιδηροδρομικών ατυχημάτων αυξήθηκε από 35 το 2021-22 σε 48 το 2022-23, με τα σοβαρά ατυχήματα να διπλασιάζονται σε διαδοχικά έτη.

Στην έκθεση σημειώνεται ότι οι εκτροχιασμοί προκάλεσαν την πλειονότητα των ατυχημάτων, αντιπροσωπεύοντας το 75% του συνόλου το 2022-23 και πάνω από το 77% το 2021-22. Η σύγκρουση και η πυρκαγιά ήταν οι επόμενες μεγαλύτερες αιτίες.

Ο εκτροχιασμός του τρένου μπορεί να προκληθεί από μια κακοσυντηρημένη σιδηροδρομική γραμμή ή «ένα βαγόνι μπορεί να είναι ελαττωματικό ή να υπάρχει λάθος στην οδήγηση», δήλωσε ο κ. Sahai μετά το ατύχημα στην Οντίσα.

Σύμφωνα με την εφημερίδα Hindustan Times, οι εκτροχιασμοί συμβαίνουν κυρίως λόγω «θραύσης της σιδηροτροχιάς» από τη διαστολή ή τη συστολή κατά τη διάρκεια ακραίων καλοκαιρινών ή χειμερινών συνθηκών.

«Ενώ υπάρχουν ζητήματα τεχνολογίας και χρηματοδότησης, το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει ποτέ επαρκής χρόνος για την εκτέλεση της συνήθους συντήρησης των γραμμών, καθώς οι μηχανοδηγοί βρίσκονται υπό πίεση για να εκτελούν περισσότερα τρένα σε λιγότερο χρόνο», δήλωσε το 2016 ο Sanjay Pandhi, της οργάνωσης Loco Running Men των ινδικών σιδηροδρόμων, σε δήλωση που παρέχει ο Independent.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.